AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Har følt meg ganske nedfor pga størrelsen på min penis i det siste, spesielt tykkelsen. Har brukt mesteparten av tiden på å søke på internett etter bekreftelse at den er brukbar uten at det har hjulpet noe særlig. Føles bare mer og mer håpløst ut jo mer jeg leser om det, men jeg klarer ikke å la være. Får bare bekreftet hver gang at tykkelse er ganske viktig, og der mangler jeg litt. Er ikke noe jeg får gjort noe med, og absolutt noe jeg ikke ønsker å deppe over. Dette er jo noe som har opptatt meg i mange år, men etter å måle den så har jeg slått meg til ro at det ikke kan være så galt. Nå klarer jeg ikke å slå meg til ro. Har målt omkretsen daglig og det er et nederlag hver gang. Er overbevist om at den er for tynn. Hva kan jeg gjøre for å glemme alt dette og gå videre? Klarer ikke å slå meg til ro med at den er tynn når jeg vet at jeg ikke kan gi ei jente noe som føles bra. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 73ac0...0cb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke å slå meg til ro med at den er tynn når jeg vet at jeg ikke kan gi ei jente noe som føles bra. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 73ac0...0cb Hvordan vet du dette?! Du vet at alle jenter er forskjellige? Og at alle liker forskjellige ting? Anonymkode: 2e610...a6a 14
Resignert Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Nå skriver du ikke hvor gammel du er, og hvor mye seksuell erfaring du har, så det er ikke så lett å komme med et godt svar. At noen kvinner har mer glede av en kuk godt over gjennomsnittet, er nok aldeles riktig. Sånn er det bare, men det gjelder absolutt ikke alle kvinner. Andre kvinner sier de er tilfredse med en helt gjennomsnittlig kuk, så da må man rett og slett velge om man vil tro på dette eller ikke. Det aller viktigste er nok uansett at den er stiv og hard,og gjerne utholdende. Jeg hadde et forhold til ei som definitivt var vid og våt, men jeg klarte å gi henne mange orgasmer med sørgelig gjennomsnittlige kuk......Hun hadde glatt klart å ta i mot en på størrelse med en halvliters ølboks, men det er ikke sikkert den hadde gitt henne flere eller bedre orgasmer enn min, som vel er på størrelse med en middagspølse. .. Så en gjennomsnittlig kuk kan tilfredsstille mange damer helt greit. Og uansett er det vel tunge og fingerarbeid som må til for å tilfredsstille de fleste damer....... Men det er og opplagt at den responsen de med skikkelig stor kuk får, første gang partneren ser eller kjenner den, vil verken du eller jeg noen gang oppleve. SÅNN " WOW, den var stor....." liksom. Det har jeg aldri opplevd, men har derimot opplevd at damene var imponert og utslått etterpå ☺. Men det begynner å bli lenge siden det og, dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du dette?! Du vet at alle jenter er forskjellige? Og at alle liker forskjellige ting? Anonymkode: 2e610...a6a Jeg vet jo ikke det, men er det jeg har fått inntrykk av, av alt jeg lest rundt dette temaet på nettet. Anonymkode: 73ac0...0cb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Det er mange andre måter enn penis penetrering som kan tilfredsstille en jente og ekspert slikkere er vanskelig å finne så skal love deg om du legger ned arbeid i det så vil ingen forlate deg pga penisen din!! Fingre og dildoer er jo også vanlig å bruke på partner så ingenting å være lei deg over Anonymkode: 58d0c...d20 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 3 minutter siden, Resignert skrev: Nå skriver du ikke hvor gammel du er, og hvor mye seksuell erfaring du har, så det er ikke så lett å komme med et godt svar. At noen kvinner har mer glede av en kuk godt over gjennomsnittet, er nok aldeles riktig. Sånn er det bare, men det gjelder absolutt ikke alle kvinner. Andre kvinner sier de er tilfredse med en helt gjennomsnittlig kuk, så da må man rett og slett velge om man vil tro på dette eller ikke. Det aller viktigste er nok uansett at den er stiv og hard,og gjerne utholdende. Jeg hadde et forhold til ei som definitivt var vid og våt, men jeg klarte å gi henne mange orgasmer med sørgelig gjennomsnittlige kuk......Hun hadde glatt klart å ta i mot en på størrelse med en halvliters ølboks, men det er ikke sikkert den hadde gitt henne flere eller bedre orgasmer enn min, som vel er på størrelse med en middagspølse. .. Så en gjennomsnittlig kuk kan tilfredsstille mange damer helt greit. Og uansett er det vel tunge og fingerarbeid som må til for å tilfredsstille de fleste damer....... Men det er og opplagt at den responsen de med skikkelig stor kuk får, første gang partneren ser eller kjenner den, vil verken du eller jeg noen gang oppleve. SÅNN " WOW, den var stor....." liksom. Det har jeg aldri opplevd, men har derimot opplevd at damene var imponert og utslått etterpå ☺. Men det begynner å bli lenge siden det og, dessverre. Er 24 år og har dårlig med erfaring. Jeg går aldri etter jenter da jeg tror jeg bare kaster bort tiden deres. Utrolig nok så har jeg hatt noen jenter etter meg når jeg har vært i slike settinger, men når jeg merker det får jeg helt noia og fucker opp. Det sitter riktignok sikkert litt dypere enn min bekymring for at størrelsen ikke strekker til. Skulle virkelig ønske at sex var noe som ikke opptok meg. Anonymkode: 73ac0...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #7 Skrevet 9. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange andre måter enn penis penetrering som kan tilfredsstille en jente og ekspert slikkere er vanskelig å finne så skal love deg om du legger ned arbeid i det så vil ingen forlate deg pga penisen din!! Fingre og dildoer er jo også vanlig å bruke på partner så ingenting å være lei deg over Anonymkode: 58d0c...d20 Leste en litt artig kommentar på akkurat det der på reddit. At bra utstyrte menn som er flinke til å slikke osv er generøse og menn med mindre kompenserer. Altså, jeg må kompensere med tunge/fingre for handicappet mitt. Anonymkode: 73ac0...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #8 Skrevet 9. mai 2016 Jeg er kvinne, 46 år gammel og har hatt sex med menn med veldig liten penis, liten penis, normal penis, stor penis og ganske stor penis. Og min erfaring er følgende: Størrelsen betyr ikke en dritt. Det som betyr noe er at man faktisk har et så godt forhold at man kan ha god sex. At man kan fortelle hverandre hva man liker, og gjøre ting man liker. For meg finnes det ingen "wow-faktor" med menn med stor penis. De mennene jeg har hatt god sex med har hatt liten og middels penis. Av en eller annen grunn fungerte det ikke med de med over middels, kanskje fordi de trodde at pikken var så fantastisk i seg selv at det holdt med litt "inn ut, inn ut", mens jeg har behov for et litt lengre forspilll, noe som gjerne menn med mindre penis er flinkere til. Jeg hadde en venninne som var sammen med en fyr som visstnok hadde så stor penis, og dette var noe av grunnen til at hun var sammen med han, i tillegg til at han var pen (syns hun). Hun var generelt veldig opptatt av utseende, tok ansiktsoperasjoner og sånt, og var veldig pen selv. Men forholdet til denne typen fungerte ikke. Det fungerte etter hvert så dårlig at hun havnet i fengsel pga hun hadde forsvart seg mot han med kniv. Før det hadde de ikke hatt sex på flere år. Jeg kjente en gang en mann som hadde så liten penis at det kan ses på som et handicap, og i tillegg kunne han ikke få den ordentlig opp. Han var veldig poplulær blant damene, og jeg selv har hatt noe av den beste sexen med han. Så mannfolk, slutt å være så opptatt av størrelse, de damene som er opptatt av det har kanskje ikke så stor størrelse på hjernen heller, eller kanskje litt dårlig fantasi. Anonymkode: e2deb...cc1 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #9 Skrevet 9. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Leste en litt artig kommentar på akkurat det der på reddit. At bra utstyrte menn som er flinke til å slikke osv er generøse og menn med mindre kompenserer. Altså, jeg må kompensere med tunge/fingre for handicappet mitt. Anonymkode: 73ac0...0cb Ja det stemmer. Akuratt som at en jente som er stygg må kompensere med personligheten, eller en arbeidstaker som er dårlig på et felt i jobben må kompensere på et av de andre feltene. Men liten pikk er ikke et handicap, nå syns jeg du snakker veldig ned om deg selv. Som sagt det er ikke verdens undergang sålenge du klarer å tilfredsstille henne på andre måter og det finnes mange alternativer! Anonymkode: 58d0c...d20 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #10 Skrevet 9. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det stemmer. Akuratt som at en jente som er stygg må kompensere med personligheten, eller en arbeidstaker som er dårlig på et felt i jobben må kompensere på et av de andre feltene. Men liten pikk er ikke et handicap, nå syns jeg du snakker veldig ned om deg selv. Som sagt det er ikke verdens undergang sålenge du klarer å tilfredsstille henne på andre måter og det finnes mange alternativer! Anonymkode: 58d0c...d20 Trist tanke at kuken ikke tilfredsstiller da, som om den er ubrukelig. Høres ut som et handicap for meg. Anonymkode: 73ac0...0cb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #11 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trist tanke at kuken ikke tilfredsstiller da, som om den er ubrukelig. Høres ut som et handicap for meg. Anonymkode: 73ac0...0cb Hvis du lærer deg kvinnelig anatomi er det klitoris stimulering som tilfredsstiller en kvinne mest og det kan man ikke bruke kuken til uansett Anonymkode: 58d0c...d20 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #12 Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du lærer deg kvinnelig anatomi er det klitoris stimulering som tilfredsstiller en kvinne mest og det kan man ikke bruke kuken til uansett Anonymkode: 58d0c...d20 Hva er vitsen med PIV da? Hvorfor ikke bare runke? Anonymkode: 73ac0...0cb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #13 Skrevet 9. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er vitsen med PIV da? Hvorfor ikke bare runke? Anonymkode: 73ac0...0cb Det kan du vel, men penis i vagina gir nok en mer intim stimulering og opplevelse samt emosjonell intenshet enn en hva hånda di gjør. Anonymkode: 58d0c...d20 6
peppermyntete Skrevet 9. mai 2016 #14 Skrevet 9. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jo ikke det, men er det jeg har fått inntrykk av, av alt jeg lest rundt dette temaet på nettet. Anonymkode: 73ac0...0cb På nettet skriver folk utrolig mye rart, og LANGT fra alt er sant. Uansett så er ikke størrelsen på penis avgjørende for om kvinnen har det digg under sex. Forspill er et bra sted å starte, og selvfølgelig berøring, kyssing osv. under selve sexen. I tillegg har man oralsex analsex for dem som ønsker det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #15 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan du vel, men penis i vagina gir nok en mer intim stimulering og opplevelse samt emosjonell intenshet enn en hva hånda di gjør. Anonymkode: 58d0c...d20 Så PIV er bra uansett størrelse pga intimitet? Eller er det dødfødt om den er så tynn at det ikke er merkbart? 51 minutter siden, peppermyntete skrev: På nettet skriver folk utrolig mye rart, og LANGT fra alt er sant. Uansett så er ikke størrelsen på penis avgjørende for om kvinnen har det digg under sex. Forspill er et bra sted å starte, og selvfølgelig berøring, kyssing osv. under selve sexen. I tillegg har man oralsex analsex for dem som ønsker det. Hvorfor skal folk lyve om det? Anonymkode: 73ac0...0cb
peppermyntete Skrevet 9. mai 2016 #16 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så PIV er bra uansett størrelse pga intimitet? Eller er det dødfødt om den er så tynn at det ikke er merkbart? Anonymkode: 73ac0...0cb Hvis den er så tynn at det ikke er merkbart vil det ikke gi meg personlig så veldig mye å bli penetrert, men da snakker vi jo tynn som en stoppenål og det tviler jeg på at er spesielt utbredt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #17 Skrevet 9. mai 2016 6 minutter siden, peppermyntete skrev: Hvis den er så tynn at det ikke er merkbart vil det ikke gi meg personlig så veldig mye å bli penetrert, men da snakker vi jo tynn som en stoppenål og det tviler jeg på at er spesielt utbredt. Den er 12 cm på det tykkeste, men det er ved roten. Halvcentimeter mindre midt på. Det er vel som en stoppenål å regne når det kommer til peniser Anonymkode: 73ac0...0cb
peppermyntete Skrevet 9. mai 2016 #18 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Den er 12 cm på det tykkeste, men det er ved roten. Halvcentimeter mindre midt på. Det er vel som en stoppenål å regne når det kommer til peniser Anonymkode: 73ac0...0cb Troller du nå? Hvis ikke; penisen din er helt normal. Og den kommer til å fungere enda bedre for deg med litt selvtillit. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #19 Skrevet 9. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jo ikke det, men er det jeg har fått inntrykk av, av alt jeg lest rundt dette temaet på nettet. Anonymkode: 73ac0...0cb På nett er samtlige peniser større enn gjennomsnittet. Ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 4e6b5...265
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #20 Skrevet 9. mai 2016 33 minutter siden, peppermyntete skrev: Troller du nå? Hvis ikke; penisen din er helt normal. Og den kommer til å fungere enda bedre for deg med litt selvtillit. Troller ikke. Snittet for omkrets er vel 13cm, så er jo under det. Og hver gang temaet "does size matter" kommer opp, så blir det spesielt lagt vekt på tykkelsen. Lett å føle seg ubrukelig da Anonymkode: 73ac0...0cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå