Gjest Zeitgeist Skrevet 8. mai 2016 #1 Del Skrevet 8. mai 2016 Ja - som tittelen sier - hva strikker du nå? Jeg satser på en kort sommer og tidlig høst, og holder for tiden på med denne: http://www.ravelry.com/patterns/library/cohle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. mai 2016 #2 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg strikker en ensfarget variant av Kamille-genseren. Min første genser så er spent på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. mai 2016 #3 Del Skrevet 11. mai 2016 Holder på med en snøløvlue, en snøløvgenser og mangler knappestolper og klipping av villsauene på runde :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Densommener Skrevet 11. mai 2016 #4 Del Skrevet 11. mai 2016 Baby jakke ,baby teppe og sommer kjole til meg selv ,liker å veksle litt☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 13. mai 2016 #5 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg strikker sokker i bomull, venter på sommer og sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 13. mai 2016 #6 Del Skrevet 13. mai 2016 Den 8. mai 2016 at 0.12, Lafemmemauvaise skrev: Ja - som tittelen sier - hva strikker du nå? Jeg satser på en kort sommer og tidlig høst, og holder for tiden på med denne: http://www.ravelry.com/patterns/library/cohle Ååå, den var fin, kunne absolutt tenkt meg noe sånt! Men altfor lat til å lære meg å strikke ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 13. mai 2016 #7 Del Skrevet 13. mai 2016 8 minutter siden, Tasia skrev: Ååå, den var fin, kunne absolutt tenkt meg noe sånt! Men altfor lat til å lære meg å strikke ordentlig Takk! Den er faktisk veldig enkel å strikke. Ermene er rette som ved Skappelgenseren, så de er lette å sy i (ifht. isatte ermer). Utover det er det litt fellinger, økninger, forkortede rekker, samt avfellinger. Designmessig er genseren enkel å kopiere, men jeg gadd ikke sette meg ned og begynne med utregningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 13. mai 2016 #8 Del Skrevet 13. mai 2016 19 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Takk! Den er faktisk veldig enkel å strikke. Ermene er rette som ved Skappelgenseren, så de er lette å sy i (ifht. isatte ermer). Utover det er det litt fellinger, økninger, forkortede rekker, samt avfellinger. Designmessig er genseren enkel å kopiere, men jeg gadd ikke sette meg ned og begynne med utregningene. Det der (fellinger, økninger osv) sier meg ingenting Du får oppdatere oss med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest woman in black Skrevet 13. mai 2016 #9 Del Skrevet 13. mai 2016 Babyvotter... Men strikkelysten har forsvunnet så det går treigt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimle Skrevet 18. mai 2016 #10 Del Skrevet 18. mai 2016 Krystallkofte til 3 åringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 12. juni 2016 #11 Del Skrevet 12. juni 2016 En faunalue i Drops Lima😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 13. juni 2016 #12 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg strikker Liljerosett-koften. Har aldri strikket med isydde armer og "oppoverstrikkede" stolper før, så jeg dør nesten av spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 13. juni 2016 #13 Del Skrevet 13. juni 2016 Håper hekling er lov i denne tråden. Bidrar uansett jeg Jeg hekler denne genseren fra garnstudio.no; (http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7448&cid=1) Har ikke kommet lengre enn et par runder, men det går fort unna når man først setter igang. Planlegger å strikke god, myk, varm og enkel genser som jeg fant i et blad. Må nok bli ferdig med prosjektene jeg har liggende først. 1. Skappelgenseren ( begynte i fjor sommer, har strikket en halv arm) 2. Dukkegenser til min datter sine dukker (Tynne pinner, tynt garn og kjedelig strikk. Ble ferdig med skjørtet i det minste) 3. Året rundt strikk som man aldri kan bli ferdig med ( sokker, sokker og atter sokker) Alltid noen som trenger nye, så fort man er ferdig med et par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. juni 2016 #14 Del Skrevet 13. juni 2016 Marygenseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #15 Del Skrevet 18. juni 2016 Holder på å teststrikke en body, strikker en flettejakke, et sikksakk-skjørt og en blondekjole. Anonymkode: 7af14...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå