AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Er det bare meg? Ikke ofte om det gjelder ute i frisk luft, sol/skygge/solbriller på ute på tur, men inne i brl leiligheten min, stiger temperaturen over 24 grader, så kommer hodeverken. Har tatt tablett nå og sitter med solbriller på inne, så jeg kan skrive dette innlegget å se tv liksom. Det er en nyere og godt ventilert leilighet og jeg lufter ofte, så det er kun temperaturen som har innvirkning. Er det andre som har det slik? Hva gjør dere? Jeg kan ikke spise smertestillende hver dag jeg er hjemme gjennom sommermånedene der temperaturen stiger over 24 grader inne. Dette er som nevnt brl leilighet, og jeg får ikke lov til å installere varmepumpe som jeg hadde i forrige bopel som jeg brukte som air condition om sommeren. Anonymkode: 339f0...545
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 1 minutt siden, Ravna skrev: Drikk vann! Takk for tips, men jeg drikker alltid vann jevnlig gjennom dagen, året rundt TS Anonymkode: 339f0...545
pantora Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 Drikke vann var også det første som slo meg. Drikker du mer vann når det er varmt? Om ikke bør du forsøke det.
Sugerøret Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 jeg får ofte sterk hodepine eller så slår det ut som migrene .Det pga varmen. Drikker nok vann,holder meg rundt viftene og bruker så lite klær som mulig inne. Ute bruker jeg solbriller og prøver å holde meg i skyggen. Noen blir bare sån av varmen :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå