AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Før nøs jeg hele sommeren fra bjørkepollenet kom. Men i år har jeg blitt mye mer allergisk, men det rare er at jeg ikke reagerer med nysing lenger, det er svært sjeldent at jeg nyser, kroppen begynner heller å skjelve/riste, jeg blir kvalm, svimmel og får tåkete syn. Hvorfor kan det være at kroppen endrer reaksjonen? Anonymkode: 5535a...48c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Før nøs jeg hele sommeren fra bjørkepollenet kom. Men i år har jeg blitt mye mer allergisk, men det rare er at jeg ikke reagerer med nysing lenger, det er svært sjeldent at jeg nyser, kroppen begynner heller å skjelve/riste, jeg blir kvalm, svimmel og får tåkete syn. Hvorfor kan det være at kroppen endrer reaksjonen? Anonymkode: 5535a...48c Vet ikke. Bruker du allergimedisin? Gå til legen med det du forteller om. I verste fall kan det jo være farlig Anonymkode: 33dcb...853 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Bruker du allergimedisin? Gå til legen med det du forteller om. I verste fall kan det jo være farlig Anonymkode: 33dcb...853 Jeg bruker det, ja. Har prøvd diverse medisiner, men zyrtec/cetrizin funker best på meg. Burde nok hatt noe sterkere, men. Jeg er veldig allergisk, har de siste ukene fått 3-4 allergisjokk der jeg har holdt på å besvime, men det har vært på grunn av MAT jeg har spist, som jeg ikke har tålt. Ikke pollen. Jeg har aldri hørt om at pollen kan være farlig? Jeg har time hos legen neste uke. Men han er litt teit, så han kjører ofte sitt eget løp. Jeg har en adrenalinpenn i tilfelle jeg får et sjokk og besvimer/ikke får puste, men det er jo svært ubehagelig og skummelt å ikke kunne gå ute uten å begynne og skjelve. Anonymkode: 5535a...48c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå