Gå til innhold

Hvilke grupper bruker du på Facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke facbookgrupper er du takknemmelige for? Hvilke bruker du nesten daglig?

Noen gode tips til grupper å melde seg inn i? :)

Og for moro skyld; hvilke grupper misliker du?

Anonymkode: cf1c7...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i de lokale gruppene. Salg (gjenbruk), leiligheter til leie ol.

Men nasjonalt er jeg daglig innom gruppa "sminke-elskere". Ikke helt korrekt norsk i tittelen, men la gå :rolleyes:

Jeg var også med i den der eBay-gruppa, men ikke nå lengre.

Fy fasan for noen administratore!! Skulle tro medlemmene var en gjeng psykisk utviklingshemmede barn, sånn som de behandler gruppemedlemmene. Tror aldri jeg har sett så mange regler på ett sted i hele mitt liv før, om man ser bort fra Norges lover... x)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og "Fifty Shades of Makeup". Trodde at det var samme gruppe, men ser nå at det er to forskjellige x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokale kjøp og salg grupper liker jeg godt. Jeg er også veldig glad i "Ebay for fluffys" , "Fluffys, tips og inspirasjon!" og noen hobbygrupper 

Jeg er ikke like stor fan av "Mat fra Bunnen", noe som kommer godt fram i tråden som omhandler gruppen her inne. Har også blitt kastet ut fra en ebaygruppe for jenter fordi jeg likte et litt kritisk innlegg noen skrev på gruppen. Helt idiotisk regime i disse gruppene. 

Endret av The Silence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.5.2016 at 22.04, The Silence skrev:

Lokale kjøp og salg grupper liker jeg godt. Jeg er også veldig glad i "Ebay for fluffys" , "Fluffys, tips og inspirasjon!" og noen hobbygrupper 

Jeg er ikke like stor fan av "Mat fra Bunnen", noe som kommer godt fram i tråden som omhandler gruppen her inne. Har også blitt kastet ut fra en ebaygruppe for jenter fordi jeg likte et litt kritisk innlegg noen skrev på gruppen. Helt idiotisk regime i disse gruppene. 

Herregud :rolleyes:

Jeg ble kastet ut etter at jeg ikke svarte et medlem i gruppa på en PM iløpet av natten. Da jeg sto opp hadde hun "sladret" til administrator og jeg var kastet ut av gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Tibbie skrev:

Herregud :rolleyes:

Jeg ble kastet ut etter at jeg ikke svarte et medlem i gruppa på en PM iløpet av natten. Da jeg sto opp hadde hun "sladret" til administrator og jeg var kastet ut av gruppa.

:sjokkbla:

Anonymkode: 3fdd1...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...