Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Tine Monsen sin blogg

Anbefalte innlegg

Gjest Kalenderpiken
Skrevet

Absolutt en av de bedre bloggene synes jeg, hun er i hvert fall veldig ryddig hva gjelder merking og sånne ting da, men nå må jeg bare si en ting jeg synes er så kleint... hun har begynt å lage videoer og snakker engelsk. Er det bare meg eller? jeg synes hun kunne snakket norsk bare. 

Skrevet

Nope, ikke bare du.

Jeg måtte slå av etter første "HI guuys".   Men det handler mer om at jeg ikke klarer se på slikt heller at det er noe gærnt med henne da.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Kalenderpiken skrev:

Absolutt en av de bedre bloggene synes jeg, hun er i hvert fall veldig ryddig hva gjelder merking og sånne ting da, men nå må jeg bare si en ting jeg synes er så kleint... hun har begynt å lage videoer og snakker engelsk. Er det bare meg eller? jeg synes hun kunne snakket norsk bare. 

Helt enig i alt du skriver. Fin blogg som jeg henter en del inspirasjon hos, men de kleine engelsktalende videoene hopper jeg elegant over.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Tine har en veldig fin blogg, og jeg liker henne godt. Litt overrasket over at hun ikke har flere lesere. Hun ligger alltid langt nede på listen på blogg.no.

Men ja, de engelske videoene klarer jeg ikke se på. Det blir for kleint. 

Skrevet

Tine er en av mine favorittbloggere, men er ikke innom bloggen mer enn en gang i uken :P Hun skriver godt, og bildene er alltid av god kvalitet. Hun har en fantastisk fin stil, ikke noe jeg ville/kunne gått med, men allikevel så inspirerende. I motsetning til de helstriglede bloggerne (les: CBE) har hun en mer casual fremtoning, samtidig som den er utrolig elegant og vågal på samme gang. De har et skikkelig kult hus med nytenkende interiørvalg, kikka mye på bloggen hennes når vi skulle flytte til og innrede en ny bolig.

Nei, jeg er ikke Tine Monsen :fnise: Bare en fangirl! Glad hun ble nevnt i hyggelige ordelag her, engelskvideoer aside!

• Liker 1
Skrevet

var artikkel om leiligheten deres i et Bonytt for ei stund tilbake. Lekkert, stilig og fargerikt hus

• Liker 1
Skrevet

Tine skriver godt om både moter, interiør og livet, hun er bevisst på annonsemerking og har en stil som ikke bare er glatt A4. Absolutt av det bedre både i sin sjanger og mellom blogger generelt. I kommentarfeltet er hun både høflig og hyggelig. - Er enig i at hun kunne ha spart seg engelsken, men har mye godt å si om bloggen. 

• Liker 2
Gjest Kalenderpiken
Skrevet
14 timer siden, Selma1984 skrev:

Tine er en av mine favorittbloggere, men er ikke innom bloggen mer enn en gang i uken :P Hun skriver godt, og bildene er alltid av god kvalitet. Hun har en fantastisk fin stil, ikke noe jeg ville/kunne gått med, men allikevel så inspirerende. I motsetning til de helstriglede bloggerne (les: CBE) har hun en mer casual fremtoning, samtidig som den er utrolig elegant og vågal på samme gang. De har et skikkelig kult hus med nytenkende interiørvalg, kikka mye på bloggen hennes når vi skulle flytte til og innrede en ny bolig.

Nei, jeg er ikke Tine Monsen :fnise: Bare en fangirl! Glad hun ble nevnt i hyggelige ordelag her, engelskvideoer aside!

ja det er kun de engelske videoene jeg vil pirke på :) 

Gjest Kalenderpiken
Skrevet
7 timer siden, MiniMjau skrev:

var artikkel om leiligheten deres i et Bonytt for ei stund tilbake. Lekkert, stilig og fargerikt hus

hun var i Kamille også faktisk for noen uker siden. Fin stil, hun hadde akkurat det jeg hadde behov for der og da : FARGER :)

Gjest Kalenderpiken
Skrevet
7 timer siden, ashera skrev:

Tine skriver godt om både moter, interiør og livet, hun er bevisst på annonsemerking og har en stil som ikke bare er glatt A4. Absolutt av det bedre både i sin sjanger og mellom blogger generelt. I kommentarfeltet er hun både høflig og hyggelig. - Er enig i at hun kunne ha spart seg engelsken, men har mye godt å si om bloggen. 

Helt enig :) 

Skrevet
14 minutter siden, Kalenderpiken skrev:

hun var i Kamille også faktisk for noen uker siden. Fin stil, hun hadde akkurat det jeg hadde behov for der og da : FARGER :)

Ja, farger er fint! Er så mye triste triste hvite, sorte og bittelitt grå interiør- instagramkontoer som skal "inspirere". Ja, blir veldig inspirert av at de flytter rundt på hvite lyshus og snur den hvite puta. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kanskje ikke helt i Tine sin målgruppe basert på alder, men hun har etter min mening bloggnorges vakreste hjem :) Hun er fantastisk dyktig på interiør som ser både personlig og ekslusivt ut.

• Opprett ny...