Gå til innhold

Fire uker igjen av Dolly Parton tilværelsen.

Bellybutton

Anbefalte innlegg

Tiden går jaggu fort. Nå er det plutselig bare 4 uker igjen til min brystreduksjon......skrekk og gru.

Vel,jeg gruer meg nok egentlig ikke,men ser ikke frem til ubehaget og det som er av smerter etter operasjonen. Fra jeg kommer hjem fra sykehuset,er det en uke jeg har mannen min hjemme,håper det er nok,og at jeg ikke er helt hjelpesløs.... Noen som har erfaringen? Jeg har gjort unna det meste av julegavene,og halv ferdig med julebakst. Innen jeg reiser,skal jeg ha gjort alt sånt,og vasket huset før jul....skal virkelig benke meg i sofaen etterpå, og nyte advent tida i ro og fordragelighet.

Håper jeg slipper komplikasjoner etterpå,og at følelsen kommer tilbake så mye at det ikke er til noe hinder.

Vel vel....en lettere tilværelse blir det garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg hadde brystreduksjonsoperasjon for 8 år siden, og det gikk helt fint. Var ganske forsiktig med brå bevegelser, løfting osv. den første tiden, men det var ingen komplikasjoner eller trøbbel av noe slag. Det er selvfølgelig et stort inngrep, så det tar litt tid før brystene er helt seg selv igjen (de blir litt gule og blå..), men når den perioden er over kan du bare nyte synet av nettere og ikke minst lettere pupper! Og det er i seg selv veldig deilig. Og så så deilig det er å gå på bh-shopping med "nye" pupper!

Masse lykke til med operasjonen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...