Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #1 Skrevet 4. mars 2002 Jeg har fantasier jeg ikke er stolt av .... Om f. eks.UNGE jenter men også gamle kåte , heslige røyer . Er dette normalt ? Spørsmålstegn
Gjest petra Skrevet 4. mars 2002 #2 Skrevet 4. mars 2002 kommer ann på alderen til d unge jentene. er d over 16 er d helt greit, men under.................da har du et problem og burde fått hjelp
tettra Skrevet 4. mars 2002 #3 Skrevet 4. mars 2002 Ingenting i veien med fantasier.. bare man ikke lever dem ut.....(Eller ikke begår lovbrudd)12 3
ryfia Skrevet 5. mars 2002 #4 Skrevet 5. mars 2002 Så lenge det bare er fantasier, og du ikke har noe ønske om å leve dem ut i vrikeligheten synes jeg ikke du skal bekymre deg. Jeg har selv noen fantasier om å ha sex med personer, det ville være fullstendig uaktuelt å ha sex med i vrikeligheten. Det hender jeg tar fram disse fantaisene når jeg har porblemer med å komme.
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #5 Skrevet 20. oktober 2002 Jeg tenner på wetsex og dette skammer jeg meg over.. Hvorfor tenner jeg på slike ting? Er det noe galt med meg? Jeg er helt normal ellers, har en jobb, et liv, en samboer(han vet om dette, og sier at han "ikke har noe imot det") og mange venner. Føler meg virkelig skitten. Vær så snill, svar seriøst og ikke diss meg. Jeg vil bare høre om andre har det på samme måte. Hilsen skamfull.
Gjest logget av nå Skrevet 20. oktober 2002 #6 Skrevet 20. oktober 2002 Jeg har en fantasi om "mild" S&M. Selv om jeg vet at det er fullt lovlig og at det egentlig er en normal fetisj som har organisasjoner rundt om i landet, så så skammer jeg meg over den. Prøver liksom å se det for meg, og da "ser" det så latterlig ut. Trur nok aldri jeg kommer å leve ut fantasien....
Kevin Skrevet 20. oktober 2002 #7 Skrevet 20. oktober 2002 Har masse fantasier selv, men det er langtfra alle jeg lever ut...
Gjest Janna Skrevet 20. oktober 2002 #8 Skrevet 20. oktober 2002 Tja... Har ingen fantasier jeg skammer meg over, sånn personlig. Men mange ute i samfunnet ville sikkert sagt at de fantasiene jeg har var masse å skamme seg over... Derfor skal de få forbli i hodet mitt
Bettie Skrevet 20. oktober 2002 #9 Skrevet 20. oktober 2002 Synes ikke man skal samme seg over fantasier - Det er jo noe som bare foregår inne i hodet. Noen fantasier er det best at bare forblir i hodet, mens andre kan man jo prøve ut. Noen fantasier kan jo også være ulovlige å prøve ut, så dem bør man ihvertfall bare ha i hodet. Men en fantasi - er jo bare en fantasi
Plutti Skrevet 21. oktober 2002 #10 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har MANGE fantasier jeg tildels skammer meg over. :oops: Sex'en med samboer'n har dabba av etterhvert, men kroppen min er like i høygir som den alltid har vært. Mine fantasier går vel mest ut på at jeg har lyst på andre menn. Men det har blitt med drømmer og fantasier, og der får det bli! Vel, kanskje jeg ikke skammer meg så mye, ser på det hele som en menneskelig og naturlig ting egentlig! :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #11 Skrevet 21. oktober 2002 If my thought-dreams Could be seen They'd probably put my head In a Guillotine Bob Dylan said that
Gjest dorian Skrevet 21. oktober 2002 #12 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg fantaserer om å bli millionær. Men skammer jeg meg over det? Neida. dorian
Gjest Hege Skrevet 21. oktober 2002 #13 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg skulle bli fornøyd om jeg bare kom nokså nær..
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Puster liv i denne igjen! Jeg fantaserer stadig vekk om å gå inn på kontoret til han jeg er så ekstremt facinert av, lukke døren og kaste meg i armene på han. Kontorsex! Han jobber ofte sent, han er driiitdeilig og jeg har ekstremt lyst til å knulle han Anonymous poster hash: 0d96a...7c3
Ian Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 Puster liv i denne igjen! Jeg fantaserer stadig vekk om å gå inn på kontoret til han jeg er så ekstremt facinert av, lukke døren og kaste meg i armene på han. Kontorsex! Han jobber ofte sent, han er driiitdeilig og jeg har ekstremt lyst til å knulle han Anonymous poster hash: 0d96a...7c3 Well hello. Du er hjertelig velkommen til å begynne hos meg. 2
Gothminister Skrevet 6. august 2015 #16 Skrevet 6. august 2015 Jeg har fantasier jeg ikke er stolt av .... Om f. eks.UNGE jenter men også gamle kåte , heslige røyer . Er dette normalt ? Spørsmålstegn Dine tanker er frie. Ingen kan straffe deg for dem. Fantaser om hva du vil, ikke skam deg for over dine tanker, uansett hva du fantaser om.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #17 Skrevet 6. august 2015 Fantaserer ofte over kompiser som har kjæreste/kone. Da skammer jeg meg. Anonymous poster hash: 1e26d...4f2
Gothminister Skrevet 6. august 2015 #18 Skrevet 6. august 2015 Fantaserer ofte over kompiser som har kjæreste/kone. Da skammer jeg meg. Anonymous poster hash: 1e26d...4f2 Hvorfor skammer du deg? Hva slags følelse er det du får?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #19 Skrevet 6. august 2015 Syns der er rart at folk skammer seg over å ha fantasier (men skjønner samtidig hvorfor og)... Jeg mener nå at alle fantasier som kun skjer i hodet er bare endel av det å være et menneske, og det man gjør fysisk med andre bør da ikke skade den ene eller den andre. Folk tenner på så mye rart, og det meste av disse fantasiene og fetishene er helt normale. Så normale at forskerne har kommet frem til at dette dannes allerede i barndommen, og under oppveksten. Men ingen kan si helt hvorfor. Dere som tenner på wetsex; dette er nesten like normalt som alt annet. Ikke skam dere. Personlig så er jeg mere nysgjerrig på det rundt wetsex, kunne prøvd, men vet ikke om det gir meg direkte tenning. Jeg tenner på latex, pvc, undertøy, og div kostymer, men jeg synes det er flaut, ikke en skam vel og merke. Noen ganger blir jeg helt oppslukt og vill. Dessverre så er ikke dama like kinky og leken... Anonymous poster hash: 63357...ce0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #20 Skrevet 6. august 2015 Jeg fantasererer om å bli dominert i senga.. tenner ikke så mye på smerte og lakk og lær og alt det andre utstyret... men bare det å bli hivd på senga, rivd av klær og holdt fast og sånt... Meeeen det har jeg enda ikke turt å nevne for samboer..og vi har vært sammen i 6 år Det er sikkert ikke den uvanligste fantasien i verden, men jeg selv syns det er litt sært at det ert det jeg tenner på. Så da får det forbli en fantasi. Anonymous poster hash: 97800...35f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå