Gå til innhold

Hva i all verden!?


Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pussig du... Tenkte først at det kunne være vibrasjoner i vannet pga den hylinga men det dreiv jo å skiftet farge også.. :roll:

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor HÆ?

Har du sett og hørt på filen?

Så ingenting jeg, så jeg skjønte ikke det med vannet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke noe film. Men det der kunne høres ut som en sinnsyk runke situasjon  :ler:

haha! ja det samme tenkte jeg med engang. Det kunne nesten høres ut som om han var skikkelig sinna på kuken sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stepper på amfetamin ellerno? =P Høres ut som en på syretripp som har skrekk for småkryp og prøver derfor å drepe dem ved hjelp av stepping ellerno ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Filmen" med "fargevann" eller hva det enn var er nok Windows mediaplayer som har starta lydfila automatisk. Vi andre hørte den sikkert i html på en nettside, mens noen får den i windows mediaplayer. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! ja det samme tenkte jeg med engang. Det kunne nesten høres ut som om han var skikkelig sinna på kuken sin

:hoho:

Tenkte først på sær samtidskunststepping. Men nå når dere sier det så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Filmen" med "fargevann" eller hva det enn var er nok Windows mediaplayer som har starta lydfila automatisk. Vi andre hørte den sikkert i html på en nettside' date=' mens noen får den i windows mediaplayer. =P[/quote']

:wink: Smart du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...