Gå til innhold

Hvor mange bryllup har du vært i?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært i to bryllup. Det første til et nært vennepar av til famiien. Det andre var min bror og hans kone sitt bryllup. 

Så hvor mange har du vært i? Og hvordan kjente du personene? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 og har vært i et bryllup kirke, middag og fest. Det var bestevenninden min som giftet seg. Min kusine giftet seg i Italia og hadde kun med seg vitner, men da hun kom hjem hadde hun en stor fest med ordentlig middag og bryllupskake, og hun hadde brudekjolen på.. Så jeg har vel egentlig vært i to?

Anonymkode: 5a62e...fc0

Skrevet

Har vært i tre bryllup.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sikker... først var jeg i bryllupet til ene søskenbarnet til mannen min. Da hadde vi ikke vært sammen så lenge og var nettopp blitt samboere, så jeg kjente jo ingen bortsett fra foreldrene og søskenene til mannen min, og det var et stort bryllup, 150 gjester...

Så var jeg i 1-2, kanskje tre av bryllupene til søskenbarna hans...

og så bryllupet til søsteren hans,

og ja, jeg var jo i bryllup til onkelen og tanta mi, de hadde over 100 gjester, da var jeg ti år :)

også var jeg i bryllupet til søsteren til min daværende samboer for mange år siden... det ble mer et fylleselskap til slutt. Fant ut at de serverte hjemmebrent.... ikke rart det ble slåsskamper :)
jeg var invitert til bryllup til en venninne eller to , men kunne ikke komme... 

Det var det første bryllupet. Den andre onkelen min ville ha et enkelt bryllup og inviterte kun sine egne søsken med ektefeller.

Så var det jo vårt eget, vi hadde også enkelt bryllup, kun våre egne søsken, foreldre og barna til søsken. 

Så det blir vel 5-6-7 brullyp ... Husker ikke helt :)

eh nå lurer jeg på om jeg har fått dysleksi... brullup ser så rart ut, bryllup - ser også litt rart ut... 

Eh skrives det bryllup? Vi sier brylløp... aaaaaaah jeg tror vi skriver bryllup. 

Men det ser fremdeles rart ut pga lup-endingen.

Anonymkode: a6800...18e

Skrevet

Har vært i 6 bryllup. 5 var venner, 1 var familie.

Skrevet

Har vært i 5 bryllup.

4 familie og 1 venn

Skrevet

En gang, søskenbarnet mitt giftet seg.

Og en gang bare i kirken, skoleklassen ble leid inn til å synge da datteren til læreren giftet seg.

Føler at alle er i bryllup hele tiden når man er i tjue-trettiåra..

Skrevet

8 tror jeg - kommer an på hvordan jeg teller og om jeg har glemt noen i farta.

Skrevet

Ingen 🙊 unntatt to stk (mamma/pappa og tante/onkel) da jeg var 2 og 4 år. Husker det ikke. 

Har skikkelig lyst i bryllup da! Men mine venner har ikke starta å gifte seg enda, så det kommer vel ;)

Skrevet (endret)

Fem bryllup ☺ seks med mitt eget😊

Endret av Perle
Skrevet

To bryllup. 
Første var jeg et lite barn og det var mine foreldre som giftet seg. 
Andre var et vennepar av min kjæreste når jeg var 18. 

Skrevet

Jeg har vært i 11 - søsken, kusiner, venner. I tillegg til et par hvor jeg har vært i kirken uten å ha vært med på festen etterpå.

Skrevet

7 bryllup. Fire til venner og tre til familie. Vært forlover i to. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 år gammel. Har vært i 6 bryllup som voksen.

Mitt eget

Til en onkel

til et søskenbarn

Til tre venninner :)

Anonymkode: 0da12...2b8

AnonymBruker
Skrevet

4 bryllup og en gravferd...

Anonymkode: a6800...18e

• Liker 1
Skrevet

Har vært i 13 bryllup jeg kommer på de siste 5-6 årene. Søsken, søskenbarn, venninner, kompiser og mitt eget. 

Skrevet

Ingen, men var i kirka under vielsen til onkelungen til min mors samboer i sommer. Bruden hadde nyyydelig kjole!

AnonymBruker
Skrevet

Seks bryllup. 1 svoger og resten søskenbarn på min/mannens side.

Anonymkode: a1299...e78

Skrevet

5. Svigers på tinghuset, onkel og tante i kirka (festen hadde swing dansing som "tema" da det er deres lidenskap), søster i humanistisk, venner i kirka og på festen til andre venner.

Ganske grei spredning på typer seremonier hvertfall. Satser på å få ett i utlandet i løpet av de neste par årene også. Festene har hatt alt fra 6 til 100 gjester.

AnonymBruker
Skrevet

4 bryllup og en gravferd ;)

Anonymkode: 803b6...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...