AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Var til mammografi i Tønsberg for noen år siden. Helt greit det, og jeg har i mange år hatt problemhud. Noe som også burde være greit, men jeg opplevde at de to damene som skulle hjelpe meg hang seg oppi min problemhud. Jeg syntes det var svært ubehagelig å sta naken på overkroppen og føle at jeg ble gransket inngående. Er det flere som har opplevd dette, spesielt i Tønsberg? Jeg har nå fått ny innkalling, og kjenner at jeg ikke har lyst til å igjen dra å måtte stå i naken overkropp og rettferdiggjøre mine hudproblemer. Man skulle jo tro at jeg var spedalsk, og de damene skal vel bare ta mammografi, de har vel ingenting med å analysere resten av kroppen til de som kommer. Anonymkode: 4f3bc...4d1
GammelKaktus Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Tror jeg hadde sagt at jeg er her for mammografi, ikke hudscanning. Så vennlig hold dere til den jobben dere er ansatt for gjøre. Kjerringer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Jeg jobber som radiograf på et brystsenter. Nå vet jeg ikke hva du legger i hang seg opp i huden din, hva var det snakk om? Vi må dokumentere hudforadringer og hudproblemer med brystene, da endringer i huden kan ha noe å si. Jeg anbefaler deg ikke å stoppe å ta mammografi tross opplevelsen, det er jo en nyttig og rask undersøkelse. Spørr heller radiografene om hvorfor de lurer så mye på huden, eller fortell om den kjipe opplevelsen fra sist 😊 Det kan være helt andre radiografer denne gangen Anonymkode: bb8a0...6ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå