Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på om det finnes noen lesesal i ila-området som egentlig alle kan bruke? Vet det er mange som pleier å sitte på Gløs eller Dragvoll for eksempel, selv om man studerer ved et annet campus.

Vil jo selvsagt ikke ta opp plassen dersom andre trenger den, men hittil har det ikke vært noe problem når jeg har vært på NTNU. Blir det fullt så drar jeg jo, så de som tilhører campus kan få plassen min. 

Men hadde vært kjekt om det fantes noe litt nærmere der jeg bor. 

Noen? :) 

Anonymkode: 22235...39a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går ned til Mellomila nede ved butikken (tror det er en coop) er det en bar/kebabplass, en gang jeg var for tidlig ute til en avtale kjøpte jeg meg en kaffe og leste Idioten av Dostojevskij på svensk (skulle vinne en diskusjon om fonetisk lesing, lang historie). Jeg mener også at jeg så flere kaffesteder. Når det er sommer hadde jeg lest i parken, inne i den merkelige tretingen der russen bruker å drikke.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Hvis du går ned til Mellomila nede ved butikken (tror det er en coop) er det en bar/kebabplass, en gang jeg var for tidlig ute til en avtale kjøpte jeg meg en kaffe og leste Idioten av Dostojevskij på svensk (skulle vinne en diskusjon om fonetisk lesing, lang historie). Jeg mener også at jeg så flere kaffesteder. Når det er sommer hadde jeg lest i parken, inne i den merkelige tretingen der russen bruker å drikke.

Problemet mitt er at jeg sliter så med konsentrasjon, så det blir for mange forstyrrelser ute, på en restaurant eller på café dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet

Det har jo ingenting å si om du sitter på skolene. De som er studenter der har jo uansett muligheten til å få seg faste lesesalplasser, dessuten kan de bestille rom om de behøver det. 

Anonymkode: c1beb...5dd

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Problemet mitt er at jeg sliter så med konsentrasjon, så det blir for mange forstyrrelser ute, på en restaurant eller på café dessverre. 

Ahh, jeg har alltid slitt med konsentrasjon på lesesaler. Jeg ender opp som en nevrotisk tulling hver gang jeg er der. 

Her er en liste over typiske ting jeg tenker på:

• Blar jeg for bråkete
  • Jeg har lyst til å hoste, men jeg må være stille
  • Faen jeg hostet
  • Alle ser på meg
  • Skolissene mine er åpne, skal jeg knytte skoene, eller er det merkelig å gjøre på en lesesal?
  • Jeg er tørst, men hvis jeg åpner brusen ser alle på meg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har jo ingenting å si om du sitter på skolene. De som er studenter der har jo uansett muligheten til å få seg faste lesesalplasser, dessuten kan de bestille rom om de behøver det. 

Anonymkode: c1beb...5dd

hehe, hadde den oppfatning at folk kunne bli sure siden jeg egentlig ikke studerer der. Og har vel på et eller annet vis hørt om at noen irriterer seg og synes man "stjeler" lesesalplassene dems. Men det er jo ikke verre enn at jeg går uansett, hvis det er et problem. 

AnonymBruker
Skrevet

Er dette i Dora? Da blir det ikke særlig nærmere dessverre...

Bor du i Ila ettersom du nevte Ila

Det er kun en liten sykkeltur fra Ila til Dora

Anonymkode: 1519e...9d5

AnonymBruker
Skrevet

Biblioteker

AnonymBruker
Skrevet

På en kantine på sykehusområdet. Der er det stille

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Ahh, jeg har alltid slitt med konsentrasjon på lesesaler. Jeg ender opp som en nevrotisk tulling hver gang jeg er der. 

Her er en liste over typiske ting jeg tenker på:

• Blar jeg for bråkete
  • Jeg har lyst til å hoste, men jeg må være stille
  • Faen jeg hostet
  • Alle ser på meg
  • Skolissene mine er åpne, skal jeg knytte skoene, eller er det merkelig å gjøre på en lesesal?
  • Jeg er tørst, men hvis jeg åpner brusen ser alle på meg

Huff, sånn er det ikke på lesesalen på mitt campus. Man kan hoste og snufse som man vil og knytte sko og åpne brus, det er jo egentlig positivt til tider for da kan man jo slappe av. Men noen ganger blir det jo litt mye, her om dagen måtte jeg bare dra hjem da det satt en fyr ved siden av meg som hostet og snufset hvert 3. sekund. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i Ila ettersom du nevte Ila

Det er kun en liten sykkeltur fra Ila til Dora

Jeg bor i ila ja. Jeg har ikke sykkel (ingen plass å sette den), og det å komme seg fra meg til Dora uten sykkel tar like lang tid som å komme seg til Gløs eller til mitt eget campus.

AnonymBruker
Skrevet

Kantina på sykehuSet ja! Eller biblioteket?

Anonymkode: 88219...87b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i ila ja. Jeg har ikke sykkel (ingen plass å sette den), og det å komme seg fra meg til Dora uten sykkel tar like lang tid som å komme seg til Gløs eller til mitt eget campus.

Er det ikke bysykler i nærheten av der du bor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Biblioteker

Nærmeste bibliotek er det som ligger i midtbyen, egentlig ikke mer praktisk å dra dit enn til campus/gløs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...