Gå til innhold

For glad i sjokolade

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt altfor glad i sjokolade... bare MÅ ha til kaffen, drikker 3-4 kopper om dagen, og da smaker det godt med sjokolade til!

Jeg er ikke så glad i den 85 % kakao - som er litt sunnere, 70 % går til nød da....

men det er jo mye sukker i den og!

Det jeg lurer på - er det sunnere for meg - om jeg absolutt må ha noe å bite i til kaffen (ja må være sjokolade, til nød et par sukkerbiter - har sett kaloriinnholdet at det er mindre enn sjokolade...) -

men vil det være sunnere å spise Nutrilette sjokoladebar (f.eks. den med dark chocolate eller brownies?) de liker jeg veldig godt - og kan godt fordele de på kaffekoppene, slik at jeg bare spiser en slik bar i løpet av dagen. Ellers blir det mye mer sjokolade da den smelter så fort i munnen...

Anonymkode: 2527f...9cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg heller spist vanlig sjokolade. Nutrilett er en sukkerbombe. 

Anonymkode: bb60a...dad

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ingenting? 

Jeg er også alt for glad i sjokolade, men nå har jeg ut av det blå blitt hyperallergisk og kan dø hvis jeg spiser det (pga spor av nøtter), så jeg har måtte kutte tvert. Er det kjipt? Ja. Men det går!

Er bare å kutte det ut. Og spiser du sjokolade 1 gang i mnd smaker det dessuten mye bedre enn når du er vant til smaken. 

Anonymkode: 2ae71...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...