Gå til innhold

Kløe etter analbleking?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh.. Du driver og stalker henne og siterer ANDRE tråder?! Du oppfører deg skikkelig ufint. 

Anonymkode: b6ae7...f90

Nei, jeg stalker ikke. Jeg leste akkurat den andre tråden om hun på sykehjemmet før jeg leste denne tråden :) Har aldri lest noe av brukeren fruglad før, tror hun er ny her. 
Hun bare utmerket seg med å komme med en frekk usaklig kommentar i tråden om sykehjemmet, så kom hun med en frekk, usaklig kommentar i denne tråden også. 

Anonymkode: 691ae...cd1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg stalker ikke. Jeg leste akkurat den andre tråden om hun på sykehjemmet før jeg leste denne tråden :) Har aldri lest noe av brukeren fruglad før, tror hun er ny her. 
Hun bare utmerket seg med å komme med en frekk usaklig kommentar i tråden om sykehjemmet, så kom hun med en frekk, usaklig kommentar i denne tråden også. 

Uff, du har lite å drive med tydeligvis! Orker ikke disse barnslighetene fra en som gjemmer seg bak Anonym Bruker. Ha en fin lørdag! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, FruGlad skrev:

Uff, du har lite å drive med tydeligvis! Orker ikke disse barnslighetene fra en som gjemmer seg bak Anonym Bruker. Ha en fin lørdag! :)

Merker meg at du ikke svarte på spørsmålet ;)  Ha en fin lørdag selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Heeyaa skrev:

Standard KG i igjen.... TS spør om råd og får kun negative kommentarer som ikke handler om temaet tilbake... mister håp på mennesket hver ganger jeg leser her inne :(:(

Jepp sånn er det alltid. 80% av svarene er dømmende og handler ikke om hva ts spør om.

Anonymkode: eb3b4...ee2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis fått en allergisk rekasjon, vær glad for at den er så mild og bare klør. Det kunne vært verre og fått åpne sår, tenk deg det sammen med avføringsbakterier... Neste gang kan du nemlig få en sterkere reaksjon, så ikke gjør det igjen.

Smør med sinksalve el. Inotyol er veldig effektivt mot både sårhet og kløe. Så får du ha hvitt rompehull i noen dager. 

Anonymkode: bd555...9c4

• Liker 1
Skrevet

Man må lide for skjønnheten. Har jeg hørt.

AnonymBruker
Skrevet

I don't want to live on this planet anymore.

Anonymkode: 840b0...11e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at fin fisering er viktigere enn helsa. Hvorfor har du ingen kontaktlege og spørre?

Anonymkode: eb9c9...200

• Liker 2
Skrevet

Ville styrt unna sinksalve om jeg var deg. Jobber i helsevesenet og den kremen er ett mareritt å få bort. Selv om du da blander den med barrieresalve. Prøv heller med Inotyolsalven som virker lindrende på blant annet kløe. 

God bedring med stumpen btw! 

AnonymBruker
Skrevet

TS du må tenke på prioriteringer. Når du utsetter deg for den risikoen det er å analbleke, så må du være såpass grei mot deg selv og kroppen din at du også gjør det som må til for å fjerne evt ubehag som følge av dette. Å smøre med krem er faktisk et ganske lite tiltak ift hva det hadde vært hvis det f.eks hadde dannet seg åpne sår.

Gir det seg ikke så tar du en tur til legen.

Anonymkode: 25021...1a8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen sympati med TS.    Dette surret får hun bare styre med.

Hadde følt meg både stygg og mindre smart om jeg hadde følt at jeg "måtte " bleke bak for å gjøre kjæresten glad, som TS sier. Hadde vært en stor ydmykelse. Fatter ikke at TS ikke forstår hun, bokstavelig talt driter seg ut. Lykke til. 

Anonymkode: d5511...1ef

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde følt meg både stygg og mindre smart om jeg hadde følt at jeg "måtte " bleke bak for å gjøre kjæresten glad, som TS sier. Hadde vært en stor ydmykelse. Fatter ikke at TS ikke forstår hun, bokstavelig talt driter seg ut. Lykke til. 

Herregud for et patetisk menneske du er. Håper du skammer deg over oppførselen din.
Helt ok at du ikke liker det og syns det er teit men å fortelle det på måten du gjør er så utrolig barnslig! Herregud så råttent KG har blitt.
Generelt blitt mange dårlig, krenkende og negative mennesker her inne i det siste, synd for forumet :(

Anonymkode: e692b...e8e

• Liker 1
Skrevet
Den 8.5.2016 at 9.37, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er det som gjør TS mindre smart og stygg? Jeg kunne gjerne tenkt meg å bleke analen selv. Ikke fordi jeg er så jævlig stygg og dum, men fordi jeg bedriver utukt i form av anal penetrering. Det hadde det vært en gledelig overraskelse for min stygge og dumme kjæreste å se at jeg hadde gjort dette for å glede han og for å piffe opp vårt skitne sexliv.

Til TS: Kjøp deg en salve mot kløe, les pakningsvedlegget nøye for å forsikre deg om at denne salven kan brukes der bak. Du kan forhøre deg med de som jobber på apoteket om hvilken salve som kan hjelpe. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bestilte South Beach analblekekrem på Nettet fra USA. Kjempefornøyd. De bruker bare naturlige stoffer.  Ingen sterke i alle fall.  Ingen kløe eller noe.  Her er en link, som er litt inne på dette med kløe.  Men ikke helt tydelig.  http://sluttygirlproblems.com/guide/anal-bleaching-lightening-and-brightening/#.VzI2kr61fXE

Anonymkode: 2d035...ca2

Sluttygirlproblems.com... :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke være "slutty" for å gjøre rumpehullet ditt lysere. Sole deg i syden. Ha sex med flere enn bare typen.  Her kan du bestille:  http://www.southbeachskinsolutions.com/

Anonymkode: 2d035...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...