Gå til innhold

Fortell dine "aha-opplevelser"!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortell om de gangene du har prøvd noe, og opplevd at det kanskje ikke var slik du trodde og tenkt "okeeei, så det er sånn det er"! Både positivt og negativt :) 

Første gangen jeg ble slikket, kjente jeg mye mindre enn jeg trodde jeg skulle gjøre. Samtidig var det også mye bedre enn jeg trodde :fnise:

Anonymkode: 2e59d...95c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte også mye mindre enn jeg trodde når jeg ble slikket første gang. Forventet å dåne helt men syntes det bare var kjedelig, kunne like gjerne strøket meg på hælen. Senere har jeg erfart at teknikker gjør det store utslaget og mange menn eier rett og slett ikke slikketeknikk. 

Første gang jeg hadde vaginal orgasme var det ganske ahaopplevelse,  samme med første gang jeg squirtet som jeg hadde nesten gjort et par ganger før men holdt igjen fordi det ikke var så godt, men når jeg først releasa det var det bedre enn jeg trodde, allikevel ikke bedre enn klitoris orgasme da.

Og første gang jeg ble slikket og blåst på øret!  Helt rar ting og sted jeg aldri trodde var erogen men som ga meg herlig frysning i hele kroppen! 

Anonymkode: 5e968...3cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...