AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Hei! Jeg er fra før plaget med problemer knyttet til menstruasjon. Er blitt utredet i hytt og pine uten resultat i flere år og prøvd alt av p-piller. Har funnet en som nå funker helt greit. Trenger altså ikke noen spekulasjoner rundt dette med endometriose o.l eller behandling. Jeg hopper over pillefri uke og det er vel en 6 uker siden jeg hadde menstruasjon sist, og nå kommer den igjen. Har hatt PMS i to dager nå med mye smerter. Smertene går greit, jeg er vant til dem og har rett og slett bare lært meg å takle dem (tåler ikke noen form for sterkere smertestillende eller NSAID's. uten at jeg orker spørsmål rundt dette) og jobber derfor selv om jeg har sterke smerter. Men siden i går har jeg vært veldig svimmel, og det har vært et stort problem for meg i dag på jobb. Det kommer i bølger og virker ikke som om at det har noen sammenheng med svimmelheten og krampene. Plutselig kjennes det ut som jeg skal besvime, og det skjer like ofte når jeg ligger eller sitter som når jeg står. Blir helt sånn slørete i synet også. Er altså ikke snakk om noe ortostatisk blodtrykksfall. Blør bare noen få dråper om dagen pga p-pillene, så kan ikke være noe problem med jernmangel. Spiser sunt og variert og jernrik kost. Får i meg nok av alle vitaminer og mineraler. Men kan dette bare være en helt vanlig del av menstruasjonen, eller bør jeg kontakte lege? Det er så ille at jeg vet ikke om jeg kommer meg på jobb de neste dagene. Anonymkode: d269e...296
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå