AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Jeg pleier å sove med dagslinsene mine siden jeg vil se kjæresten når jeg våkner, så vil bytte til døgnlinser. Men de koster jo døds masse og det står at det bare er seks stk i pakken, og det varer jo bare en uke om det er nytt par hvert døgn ! Men så står det noen steder at ett par kan brukes i 30 dager, og da er det jo ikke like dyrt lenger. Når jeg trykker på døgnlinser her feks http://m.lensit.no/kontaktlinser/doegnlinser, er dette linser for et døgn, for en uke eller for en måned? Anonymkode: 48b17...449
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Virker som de på linken over er ukeslinser selvom det står under døgnlinser. Finnes det ikke døgn linser? Og så lurer jeg på om man bør ta disse linsene (ukeslinser) ut og inn med jevne mellomrom eller om man kan gå og sove med de en uke i strekk? Anonymkode: 48b17...449
tilriltunge Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Jeg bruker disse Acuvue Oasys - linser (Nr 2 på listen du sendte). Da bruker jeg de i en uke. Altså: F.eks: Tar de på lørdag morgen, tar de ut igjen neste fredag. Da sover jeg med de hele uka. Bruker å oppleve litt ekstra "øyerusk" de første morgenene, pga at øynene væsker litt mer for å bli vandt til linsene. Men ikke noe ubehag bortsett fra det:) Syns det er en tipp-topp løsning :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå