AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Hver gang jeg logger inn på KG leser jeg overskrifter..puling..knulling..pulbar..fitte..rumpehull etc. Hvorfor så mye stygge ord blant brukerne her? Anonymkode: 81b8b...890 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Enig. Jeg syns det er mye bedre å bruke ord som penetrering og samleie. Hvorfor ikke legge til entusiastisk samtykke i miksen også, for å gjøre det komplett. Personlig sier min kjære til meg: penetrer meg kraft og gi meg et skikkelig godt samleie. Og da rødmer jeg og sier "okai". Fortsetter så å stikke penisen min inn i henne i misjonærstillingen. Gjerne med lyset av også. Anonymkode: 079b2...efc 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Enig, jeg HATER det ordet som rimer på tulle og det p-ordet. Det er så uglamorøst. Hva er galt med samleie og samkvem? I Sverige sier de pippa. Det er søtt Eller hump som de sier i UK. Slutt med disse fæle vulgære ordene, jeg kaster opp litt på tastaturet hver gang jeg ser k-ordet.. og p-ordet. Anonymkode: d1b76...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Hmmm sjeldent jeg leser overskrifter med de ordene her. Syns det går mest i sex og ligge og suge jeg. Anonymkode: dc007...3af
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Har knulla kun ei her, jeg... 😎 Det ordet er SÅ uglamorøst Anonymkode: d1b76...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Har knulla kun ei her, jeg... 😎 Takk for unødvendig info. Anonymkode: acc3f...a79 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Har knulla kun ei her, jeg... 😎 Og jeg merket det ikke engang. Anonymkode: d837c...9fb 1
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det ordet er SÅ uglamorøst Anonymkode: d1b76...ea4 I am SO sorry, m'Lady... I have fornicated only ONE Ma'am in this here site. 1
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for unødvendig info. Anonymkode: acc3f...a79 😉
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg merket det ikke engang. Anonymkode: d837c...9fb Seff ikke, når det ikke var og aldri vil bli deg. Idiot.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: 😉 Nå vil du for alltid være han som sukket og oiet over å ikke finne seg dame, til å være han som knulla ei kg dame. OG OPPLYSTE OM DET. 😁 Nei, der sank du godt. ( Jeg har ingen annen kunnskap om deg altså, og godt er det. Forøvrig er avsporingen min et godt eksempel på hvorfor jeg alltid skriver som ab. Jeg vil ikke ha min fortid lett synlig på kg under nick. Hvertfall ikke her. Anonymkode: acc3f...a79 1
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 Rart at når JEG bruker ordet knulle på Sexforumet skal jeg henges.... ..flirer.... Mens annet mye mer motbydelig her er morsomt. Greit! 😂
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vil du for alltid være han som sukket og oiet over å ikke finne seg dame, til å være han som knulla ei kg dame. OG OPPLYSTE OM DET. 😁 Nei, der sank du godt. ( Jeg har ingen annen kunnskap om deg altså, og godt er det. Forøvrig er avsporingen min et godt eksempel på hvorfor jeg alltid skriver som ab. Jeg vil ikke ha min fortid lett synlig på kg under nick. Hvertfall ikke her. Anonymkode: acc3f...a79 Bryr meg mindre om din mening. God helg. ☺
Gjest snerk1234 Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Rart at når JEG bruker ordet knulle på Sexforumet skal jeg henges.... ..flirer.... Mens annet mye mer motbydelig her er morsomt. Greit! 😂 Var vel ikke ordbruken AB'en over reagerte på, men heller hvor stakkarslig det er å angi slike ting når det er fullstendig irrelevant
Gjest OverMyKnee Skrevet 6. mai 2016 #18 Skrevet 6. mai 2016 Knulle er da et godt ord. Jeg har ikke samleier eller samkvem, jeg knuller.. knuller som et dyr, eller villere.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #19 Skrevet 6. mai 2016 10 minutter siden, Anekdora skrev: Var vel ikke ordbruken AB'en over reagerte på, men heller hvor stakkarslig det er å angi slike ting når det er fullstendig irrelevant Riktig. Om det var sant så lurer jeg på hva motparten synes om at han opplyste om det. Ikke sikkert hun blir så veldig blid for det. Anonymkode: acc3f...a79
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #20 Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Riktig. Om det var sant så lurer jeg på hva motparten synes om at han opplyste om det. Ikke sikkert hun blir så veldig blid for det. Anonymkode: acc3f...a79 Hun vet. Så ikke spekulerer. Visstnok ikke lov her, det... ☺
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå