Gå til innhold

Rar stikking i hodet..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg skal kontakte lege på mandag - men tenkte å høre imellom tiden her om noen har opplevd det samme :-)

Har hatt det 4 ganger på 2-3 uker nå, litt vanskelig å forklare, men skal prøve:
Starter med at det stikker bak øyet og inni hodet mitt, så må jeg presse igjen ene øyet mitt og når jeg får det opp igjen så er det fullt i tårer, veldig vått.. Dette skjer ikke på venstre side, kun på høyre. "prossessen" er så vond at jeg legger veldig godt merke til det å blir litt småbekymra... Men noen som har hatt det sånn før? Det strammer seg liksom på høyre sida mi... :icon_frown:
Først intens stikking, så går øyet mitt igjen når det strammer seg, så er det veldig vått når jeg får åpna det... 
Går over etter 5-8 sek...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig det er cluster hodepine! Google it! Lurt å dra til legen :-) God bedring!

Anonymkode: 02cf7...483

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Opp.. Var med legen men de fant ikke ut noe å ville la det gå en mnd for å se om det går over. 

I sted hoppa hunden opp på meg å traff meg svakt under haka, da fikk jeg vondt i hodet på høyre side og øyet ble tårefylt.. Venninna mi så på meg å spurte hva som feila øyet mitt! Begynner å bli litt nervøs jeg altså........

Anonymkode: 938d3...cf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...