Gjest J22 Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Ja, jeg skal kontakte lege på mandag - men tenkte å høre imellom tiden her om noen har opplevd det samme :-) Har hatt det 4 ganger på 2-3 uker nå, litt vanskelig å forklare, men skal prøve: Starter med at det stikker bak øyet og inni hodet mitt, så må jeg presse igjen ene øyet mitt og når jeg får det opp igjen så er det fullt i tårer, veldig vått.. Dette skjer ikke på venstre side, kun på høyre. "prossessen" er så vond at jeg legger veldig godt merke til det å blir litt småbekymra... Men noen som har hatt det sånn før? Det strammer seg liksom på høyre sida mi... Først intens stikking, så går øyet mitt igjen når det strammer seg, så er det veldig vått når jeg får åpna det... Går over etter 5-8 sek...
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Mulig det er cluster hodepine! Google it! Lurt å dra til legen :-) God bedring! Anonymkode: 02cf7...483
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Opp.. Var med legen men de fant ikke ut noe å ville la det gå en mnd for å se om det går over. I sted hoppa hunden opp på meg å traff meg svakt under haka, da fikk jeg vondt i hodet på høyre side og øyet ble tårefylt.. Venninna mi så på meg å spurte hva som feila øyet mitt! Begynner å bli litt nervøs jeg altså........ Anonymkode: 938d3...cf9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå