Gå til innhold

Hva slags type bolig bor du i?


Gjest Nori

Anbefalte innlegg

Bor i et veldig gammelt gårdshus fra 1800-tallet, delt opp i to "leiligheter", med egne innganger. Planlegger å en dag fjerne det "skillet" og la det bli ett stort hus istedet.

Stortrives, med svær hage og alt. :) 

Anonymkode: 413f4...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 6.5.2016 at 22.27, Veslefrikk skrev:

Vi bor i et digert våningshus fra slutten av 1800-tallet. Vi har ca 1200 m2 boligareale, derav også en egen ballsal, men bruker bare en tredjedel. Resten er stengt av, ihvertfall om vinteren. Skulle gitt mye for en lettstelt obos-leilighet. 

Åååh, sjalu. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loftsleilighet!

Anonymkode: 597fe...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokkleilighet, men skulle av og til ønske at jeg hadde noe med hage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier leilighet under en enebolig; ikke kjeller :) Har også tilgang til hage. Relativt rolig strøk til tross for by, noe jeg trives veldig med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meglerens betegnelse var "Byleilighet" m/balkong og takterrasse.

Parkering under tak i bakgården.

Bor øverst (4 etasjer). Næringslokaler i de 3 nederste etasjene. 3 leiligheter i øverste etasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i en leilighet i en villa. Altså en kjempe stor villa som er gjort om til 3 leiligheter. Gammel klassisk villa med stor hage og store vinduer med høyt under taket. Nyoppusset inne med egen inngang :) 

Elsker leiligheten vår og er utrolig stolt over den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorthDakota

Bor i enebolig i litt landlig strøk med stor hage og greit mellomrom til neste nabo! 

Trives veldig godt og passer midt i blinken for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Horisontaltdelt tomannsbolig på stor tomt med egen garasje. Bygd i 1960 og seksjonert i 2000.

Anonymkode: 10751...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enebolig i landlig strøk, bygget i 2012 :) Deilig med stor hage, frukttrær osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 10 årene har jeg bodd med ektefelle og barn i en rekkehus-type leilighet i en firemannsbolig. Vi har relativt stor hage og fint uteareal. Neste måned flytter jeg/vi imidlertid ut, den er solgt, og han som nå blir eks-mannen min og jeg flytter til hvert vårt hold. Jeg har kjøpt meg en blokkleilighet i 2.etg i Oslo. Dit flytter jeg og sønnen neste måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bor i OBOS-leilighet. Trives veldig godt, men innimellom skulle jeg ønske jeg bodde i 1 etasje med hageflekk og ikke i 4 etasje. Men så sitter jeg på verandaen og nyter fantastisk utsikt, og da er ikke hagen så viktig lenger likevel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penthouse leilighet i L A for tiden. Forflytter meg straks til Bungaloven på Bahamas, og etterpå til toppleiligheten med hage i NY. Yess ❤

Anonymkode: e41e7...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

For øyeblikket en kjellerleilighet men jeg skal flytte inn i en leilighet i en blokk i August.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...