Gå til innhold

Har HM.com begynt å sende pakker med Postnord?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte en pakke fra hm.com for et par uker siden, den ble sendt med Posten som vanlig og jeg hentet den på nærmeste postkontor som er like rundt hjørnet her.

Jeg bestilte nå en ny pakke, og etter jeg trykket på "bestill" kom det opp en helt annen adresse jeg kunne hente pakken på. Mypack/Postnord-stedet... Jeg prøvde å finne informasjon om dette på nettsiden deres, men det står ingenting om at de bruker Mypack/Postnord der. Det må i så fall være helt nytt.

Grunnen til at jeg lurer er at jeg skyr nettbutikker som sender med Postnord i stedet for Posten som pesten. Dårlig service og hentested laaaaaaaangt unna er grunnen. Det er trist hvis også H&M har gått over til å bruke disse. Finnes jo knapt noen nettbutikker igjen som ikke bruker Postnord...

Anonymkode: a85ec...10b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke noe nytt de har startet med - jobber i butikk med mypack/postnord og vi har levert ut pakker ifra hm i iallefall 6 år :) kanskje de varierer da, siden du nylig hentet på posten ?  

Skrevet

Jeg har hentet med Mypack de siste 3 årene, så ikke noe nytt her iallfall.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min siste pakke fra HM har blitt sendt med Postnord, men jeg håper at det er pga at jeg bestilte for en høy verdi. Jeg skyr også Postnord som pesten; veldig dårlig service, annet utleveringssted og det tar mye lengre tid å få pakken pga at de ansatte aldri prioriterer posten.

Anonymkode: 49259...65f

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestilte en pakke fra hm.com for et par uker siden, den ble sendt med Posten som vanlig og jeg hentet den på nærmeste postkontor som er like rundt hjørnet her.

Jeg bestilte nå en ny pakke, og etter jeg trykket på "bestill" kom det opp en helt annen adresse jeg kunne hente pakken på. Mypack/Postnord-stedet... Jeg prøvde å finne informasjon om dette på nettsiden deres, men det står ingenting om at de bruker Mypack/Postnord der. Det må i så fall være helt nytt.

Grunnen til at jeg lurer er at jeg skyr nettbutikker som sender med Postnord i stedet for Posten som pesten. Dårlig service og hentested laaaaaaaangt unna er grunnen. Det er trist hvis også H&M har gått over til å bruke disse. Finnes jo knapt noen nettbutikker igjen som ikke bruker Postnord...

Anonymkode: a85ec...10b

Ser ut for at du må gå kanskje et par kvartaler ekstra for for å få pakka di. Det er ikke all verden å gå litt lengre enn der du har gått før, men har lest i diverse andre forum at de er noe treige.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel fortsatt velge? Jeg kunne i hvert fall det sist jeg bestilte fra dem.

Anonymkode: b751c...9d6

Skrevet

Jeg gjorde en test nå og da kom det opp både "Post" og "Postnord" som alternativer

Skrevet

Jeg fikk en pakke for 2 uker siden, da levert på posten, fikk pakke i dag, da levert med postnord. Men her henter man ut pakkene, på samme sted. Og fra jeg bestilte til pakken var her, tok det vel bare 2 dager.

Skrevet

Jeg fikk en pakke sist uke med posten. Jeg liker PostNord best jeg da :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får de levert av Posten i Stavanger og Bergen.

Anonymkode: 29928...fda

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte noe der for to uker siden, da var eneste fraktalternativ Posten. Så bestilte jeg noe igjen i går, og da måtte jeg fysisk velge Posten (forhåndsinnstillingen var Post Nord), aldri opplevd det før. Håper ikke de kutter ut Posten i alle fall... Enig i at Post Nord er mye dårligere. Skikkelig irriterende å få melding kjempesent på kvelden om at pakken er der, fordi de ikke har giddet å registrert den som ankommet før da... Og jeg bor midt i Oslo, så det er tydeligvis ikke noe bedre selv om det er sentralt. 

Anonymkode: 2c0c9...03b

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

PostNord hengte en gang pakken med bøker jeg bestillte urenfor porten på eneboligen, rett ved gangveien der masse folk går forbi, i øsende regnvær. Hvem som helst kunne tatt pakken og bøkene ble nesten vannskadd. De gadd ikke å ringe på, selv om jeg var hjemme. Fikk ikke hentemelding heller, fordi det var før jul, så de kjørte rundt for å bli kvitt pakkene (pga mengden, antar jeg). Fikk aldri noe svar på klagen, så nå kan det ligge her, på et åpent forum, så alle kan se hva slags useriøst firma det er.

Anonymkode: f6ba1...855

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...