Gå til innhold

Erotikk: Jeg ser.


Katten.2.0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange kvinner er ganske usikre på kroppen sin, selv de som ser bra ut. Derfor kan en erotisk novelle som handler veldig mye om å stirre på alle detaljer ved kroppen til en kvinne ikke være så tennende for en kvinne å lese. Men heller gjøre henne nervøs. "Kommer virkelig en mann til å legge merke til hver eneste linje ved kroppen min på den måten? Men... kanskje jeg burde sett litt bedre ut da...Eller ha sex med lyset av"


Fokuser mer på handlingen enn på kvinnens utseende, så kommer fler kvinner til å like den.

Anonymkode: 8d24d...76a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12/05/2016 at 17.42, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner er ganske usikre på kroppen sin, selv de som ser bra ut. Derfor kan en erotisk novelle som handler veldig mye om å stirre på alle detaljer ved kroppen til en kvinne ikke være så tennende for en kvinne å lese. Men heller gjøre henne nervøs. "Kommer virkelig en mann til å legge merke til hver eneste linje ved kroppen min på den måten? Men... kanskje jeg burde sett litt bedre ut da...Eller ha sex med lyset av"


Fokuser mer på handlingen enn på kvinnens utseende, så kommer fler kvinner til å like den.

Anonymkode: 8d24d...76a

Gode poeng, og godt innspill! Må tenke litt på hvordan jeg gjør det framover, da jeg elsker å skildre kvinnekroppen.

 

Ny tekst ute.

http://hviskendeord.blogg.no/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:sjenert: mer snart? 

Anonymkode: 0e166...f0d

Kommer ila natten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.5.2016 at 21.57, Katten.2.0 skrev:

Koding for utseendet til websider.

CSS er til hvordan du ønsker at layouten skal se ut, HTML for å bygge layouten og legge til innhold. Hvis jeg tolket det helt på trynet og tenkte at alt av gitte var borte,  så er det jo HTML som er tuklet med 😜 rett på meg om jeg tolket det på bærtur xS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Troll! skrev:

CSS er til hvordan du ønsker at layouten skal se ut, HTML for å bygge layouten og legge til innhold. Hvis jeg tolket det helt på trynet og tenkte at alt av gitte var borte,  så er det jo HTML som er tuklet med 😜 rett på meg om jeg tolket det på bærtur xS

Var nok i CSS-oppsettet at en eller annen luring hadde endret at alt av "kommentarer" skulle vises som "fitter", så istedenfor at det stod "Én kommentar" under et innlegg, stod det "Én fitte" osv.

Måtte bare gå gjennom malen og fikse alt. Kjenner ikke at jeg gidder lage mitt eget design før ila sommeren. Har god erfaring med wordpress, men pr nå funker dette utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Var nok i CSS-oppsettet at en eller annen luring hadde endret at alt av "kommentarer" skulle vises som "fitter", så istedenfor at det stod "Én kommentar" under et innlegg, stod det "Én fitte" osv.

Måtte bare gå gjennom malen og fikse alt. Kjenner ikke at jeg gidder lage mitt eget design før ila sommeren. Har god erfaring med wordpress, men pr nå funker dette utmerket.

Hahaha, den er lei 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Troll! skrev:

Hahaha, den er lei 😂

Synes det var meget passende mtp innholdet! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Synes det var meget passende mtp innholdet! :nigo:

Joa, kan se den.....blir jo litt festlig 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, dette dette var begredelige greier.?Den ene kjedeligere floskelen etter den andre. Smør på flesk, oppbrukte metaforer osv.. Du bør nok finne deg en annen hobby, Mr.

Anonymkode: acf45...fc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

huff, dette dette var begredelige greier.?Den ene kjedeligere floskelen etter den andre. Smør på flesk, oppbrukte metaforer osv.. Du bør nok finne deg en annen hobby, Mr.

Anonymkode: acf45...fc5

Jeg synes du burde finne deg en annen hobby enn å ta fra andre deres hobbyer. Kan ikke folk få drive med det de vil, enten de er gode på det eller ikke? (Uavhengig av hva jeg selv mener om Kattens skriverier, prinsippsak.)

Jeg regner med en som liker å skrive setter pris på tilbakemeldingene på skrivingen, men hva man bruker tiden sin på det har andre ingenting med. Det viktigste (for en veldig politisk korrekt kvinne som meg) er at folk bruker tiden sin på noe de SELV liker. Så drit i å komme med tilbakemeldingen "gi opp", det er den minst konstruktive av de alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg.
Fortsetter med resirkuleringen mtp 17.mai-prep. Har strøket min første bunadskjorte, og resultatet var slettes ikke dårlig!

Begynner for alvor med bachelorskrivingen på onsdag, så da regner jeg med masse prokrastinering som resulterer i skriving! Kom gjerne med ønsker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 13.5.2016 at 1.48, Katten.2.0 skrev:

Gode poeng, og godt innspill! Må tenke litt på hvordan jeg gjør det framover, da jeg elsker å skildre kvinnekroppen.

Jeg liker'e! :nigo:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg liker'e! :nigo:

 

Er ikke dere kjærester?

Anonymkode: 55b1d...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På tide at bloggen oppdateres

Anonymkode: df199...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

På tide at bloggen oppdateres

Anonymkode: df199...2ea

Det ble en ekstra kinky en for å gjøre opp for mitt fravær.

Endret av Katten.2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.5.2016 at 1.14, AnonymBruker skrev:

Er ikke dere kjærester?

Anonymkode: 55b1d...103

Gjør det meg inhabil mener du? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...