Gå til innhold

Erotikk: Jeg ser.

Katten.2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ts var en mann. 

Anonymkode: 37c6f...068

Jeg trodde ts var en kvinne. Jeg er nå at Katten er en mannlig bruker.

Det har vel ingenting å si ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ts var en mann. 

Stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skriver bra ts, men det hadde blitt enda bedre hvis du hadde holdt litt igjen på metaforene og beskrivelsene. De blir sterkere og mer virkningsfulle når det er færre av de, når de overrasker deg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med den her: eg ser at du e kåt. men eg kan ikkje ta og knulla for deg! du må knulla sjøl.. men eg kan knulla med deg. 

Anonymkode: 1741c...2a0

:fnise: Eg fylles av mildhet og fred når eg vasse i sivet ditt. Eg lure nå på, koffor bad' ekje meir i det- koffor, koffor, når eg kjenne det goda du gjer med meg :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg:

Øynene åpner seg sakte. Det tar en stund før jeg innser hvor jeg er. At jeg ikke er blant den falmende verden som tilhører drømmene mine. At jeg er tilbake i sengen min. Tilbake ved din side. Pusten din går betryggende tungt, og jeg kjenner varmen din stråle ut mot kroppen min. Lukten din ligger behagelig i rommet, som et teppe over meg. Jeg lurer på om det er dét som gjør at marerittene mine forsvinner når du er her.

Lyset filtreres gjennom gardinene og treffer oss forsiktig, slik en mor kysser sitt lille barn. Jeg snur meg mot deg og drar dynen litt vekk slik at jeg kan se bedre. Du ligger med ryggen mot meg, og det dunkle lyset framhever linjene. De nydelige linjene fra skulderbladene dine. Svaien mot midjen din. Den fristende nakken din. Jeg lar fingrene følge linjene. Forsiktig, som om jeg er redd for at du skal smuldre hen – noe jeg alltid er. Redd for at den gode følelsen bare er enda et mareritt, dratt ut i tid som en skjærsild. For hva er vel et større mareritt enn lykke?

Selv om jeg egentlig alltid har ansett det som litt halvcreepy å stirre på en sovende person, så klarer jeg ikke slutte. Klarer ikke å slutte og nyte estetikken din. Jeg drar dynen lengre ned. Ser hvordan linjene skaper den nydelige rumpa di. Hoftepartiet. De lille smilehullene over rumpeballene. Jeg tenker tilbake på hvordan svaien i ryggen din er når jeg tar deg bakfra. Hvordan nytelsen sender skjelvinger gjennom hele kroppen din. Hvordan linjene våre møtes og skaper nye former.

Kroppen min smyger seg inntil din. Hendene mine kjærtegner deg med mer makt nå. Forsiktigheten er kastet til side for grådigheten. Kastet til side for hungeren du alltid starter i meg. Lukten din fyller nesen min i det jeg kysser nakken din. Biter lekent i øreflippen. Ereksjonen ligger mellom bena dine, og selv fortapt i drømmenes verden støter du rumpa mot meg. Jeg sklir overraskende enkelt inn i deg, og kroppen din sender ut et skjelvende stønn. Det er først i det støtene mine går i et jevnt tempo at kroppen din henter bevisstheten tilbake.

--------------------------------------------------------------

Resten finner du på bloggen: http://hviskendeord.blogg.no/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:bond:Mer? Men post hele novellene her!

Anonymkode: 0e166...f0d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Nytt innlegg. Postet i sin helhet på bloggen! :nigo:

http://hviskendeord.blogg.no/

Fy faen, jeg elsker bloggen din. Ønsker at du skriver mer om selve bdsm-delen. 

Anonymkode: df199...2ea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen, jeg elsker bloggen din. Ønsker at du skriver mer om selve bdsm-delen. 

Er det noen spesielle tema som du foretrekker? Bdsm inneholder så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Er det noen spesielle tema som du foretrekker? Bdsm inneholder så mangt.

Litt mer utfyllende om straff (og flere metoder enn kun dasking), myyyyye mer om ydmykelse og mer om frekk foreplay (fra hennes side). Men jeg er fan altså :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uff, nei, dette var kleint.

Anonymkode: 9773b...b2f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt mer utfyllende om straff (og flere metoder enn kun dasking), myyyyye mer om ydmykelse og mer om frekk foreplay (fra hennes side). Men jeg er fan altså :blomst:

Hmm. Skal se om jeg finner inspirasjonen til det. Bruker faktisk lite straff og ydmykelse selv, men kan være interessant å utforske det i tekster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hmm. Skal se om jeg finner inspirasjonen til det. Bruker faktisk lite straff og ydmykelse selv, men kan være interessant å utforske det i tekster.

Prikken over I'en hadde liksom vært hvis din dominanse kom bedre fram, hvis du skjønner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Prikken over I'en hadde liksom vært hvis din dominanse kom bedre fram, hvis du skjønner? 

Nå er nok min type dominans litt annerledes enn 50 shades of gray. Det handler mer om begjær og lyst kontra straff og makt. Jeg tar det jeg vil ha fra min partner, fordi jeg vil ha det - fordi jeg vil ha henne.

Er primal, ikke en vanlig dom/master :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
16 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nå er nok min type dominans litt annerledes enn 50 shades of gray. Det handler mer om begjær og lyst kontra straff og makt. Jeg tar det jeg vil ha fra min partner, fordi jeg vil ha det - fordi jeg vil ha henne.

Er primal, ikke en vanlig dom/master :)

Sorry, skjønner at dette ikke er opplæring i BDSM, eller sex-begreper, men sånn helt kort hva er en primal vs en vanlig dom/master? 

Og et innspill, der du skriver ""Våger du å komme uten meg (eller var det før meg?)?" sier jeg dominerende." Jeg ville droppet "sier jeg dominerende" siden, det burde være åpenbart av at du sier det. Og synes å bruke ord som "supernova" gjør det hele litt mindre autentisk. Når bruker man ord som supernova. Hvis dette derimot er et vanlig ord for deg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rainstorm skrev:

Sorry, skjønner at dette ikke er opplæring i BDSM, eller sex-begreper, men sånn helt kort hva er en primal vs en vanlig dom/master? 

Og et innspill, der du skriver ""Våger du å komme uten meg (eller var det før meg?)?" sier jeg dominerende." Jeg ville droppet "sier jeg dominerende" siden, det burde være åpenbart av at du sier det. Og synes å bruke ord som "supernova" gjør det hele litt mindre autentisk. Når bruker man ord som supernova. Hvis dette derimot er et vanlig ord for deg... 

Primal:

Sitat

"Primal play in the kink context as getting to a place where the masks civilization can fall away and to allow acting on urges and impulses more directly.

These can be raw, rough sexual feelings, but they could also be joy, silliness, deep feelings of love and intimacy, feelings of deep tenderness, even sadness and grief.

“Primal” doesn’t necessarily have to mean “rough” (though it often may); it’s more a matter of being raw and unfiltered, whatever the feelings present are.

The term Primal may refer to a type of play, an identity, or a style of relationships and further primal play is often synonymous with pet play.

Primal tendencies often do not often conform to rigorous structures involved with protocol but often do have a d/s element which is often established through some for of dominance display."

Det er mer meg kontra master/dom, som det står veldig mye av om ellers på nettet med utallige nyanser.

Meget gode innspill på det skriftlige!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir mer som fifty shades da ;) 

Anonymkode: ad530...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir mer som fifty shades da ;) 

Anonymkode: ad530...a41

*frysninger*

Alltid hatet 50 shades intenst. Det var de bøkene som fikk meg til å slutte med erotikk for noen år tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, tinkaanonym skrev:

Du fikk nettopp en ny fan:fnise:

Så hyggelig!

Skal publisere flere eldre tekster ila uka. Er i sluttfasen av studiet, så rekker nok ikke å skrive mye nytt før måneden er omme, men satser på å holde koken oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...