Gå til innhold

Vi som er adopterte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønske gjerne å komme i kontakt med andre som er adopterte. Hadde vært moro å snakke med noen som er i samme situasjonen som meg selv? :-)

Anonymkode: 2ebf5...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ikke adoptert men skulle ønske jeg var det

Anonymkode: 75ed3...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er ikke adoptert men skulle ønske jeg var det

Anonymkode: 75ed3...bd7

Nå sporet du av tråden før den fikk begynt med avsporing, men skriver du A så skriver du B også når vi først er i gang. Er det pga en dårlig oppvekst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uhørt skrev:

Nå sporet du av tråden før den fikk begynt med avsporing, men skriver du A så skriver du B også når vi først er i gang. Er det pga en dårlig oppvekst?

Kan godt svare deg om det er en regel i forumet om at man må skrive B når man har skrevet A? ellers sporer man bare mer av, kommentaren var impulsiv

Anonymkode: 75ed3...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svaret ditt. Bare lurte på om det var en grunn til ønsket ditt. For det er ikke så ofte jeg ser ønsker om at man var adoptert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvilket land du er adoptert fra, men jeg er fra Colombia og kan virkelig anbefale å undersøke om det finnes foreninger fra det landet du er fra. Jeg er med i  norsk-colombiansk forening og har gjennom det blitt kjent med mange, mange likesinnede...

Anonymkode: c8f34...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Uhørt skrev:

Nå sporet du av tråden før den fikk begynt med avsporing, men skriver du A så skriver du B også når vi først er i gang. Er det pga en dårlig oppvekst?

👍

Anonymkode: 2ebf5...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helv hva du leter etter, men jeg ble adoptert som 5-åring i åpen adopsjon. Har også en søster som er adoptert fra Kina.

Anonymkode: bfe3e...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke hvilket land du er adoptert fra, men jeg er fra Colombia og kan virkelig anbefale å undersøke om det finnes foreninger fra det landet du er fra. Jeg er med i  norsk-colombiansk forening og har gjennom det blitt kjent med mange, mange likesinnede...

Anonymkode: c8f34...b70

Hei. Jeg er fra Colombia :-) Tusen takk for tips, hvor holder foreningen til? :-)

Anonymkode: 2ebf5...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...