AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Del Skrevet 5. mai 2016 Kan jeg bruke slukkeapparat på den? Er en Leaf Anonymkode: 0e33c...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Del Skrevet 5. mai 2016 Tror du bør ringe brannvesenet jeg... Anonymkode: 1709a...959 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Del Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du bør ringe brannvesenet jeg... Anonymkode: 1709a...959 Tviler på de bryr seg om en bil gitt.. Anonymkode: 0e33c...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Del Skrevet 5. mai 2016 Når bilen vår brant kom brannvesenet med blålys. Ring brannvesen og hold deg unna røyken. Anonymkode: 0b340...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 5. mai 2016 #5 Del Skrevet 5. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg bruke slukkeapparat på den? Er en Leaf Anonymkode: 0e33c...a87 Brannvesnet pleier visst nok å la elbiler brenne helt ned, hvor? Spør de om det, er bare det jeg har lest på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 5. mai 2016 #6 Del Skrevet 5. mai 2016 Ja, selvfølgelig - "bilen min brenner - hva skal jeg gjøre? Jo, selvfølgelig - jeg spør om råd på Kvinneguiden..." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 5. mai 2016 #7 Del Skrevet 5. mai 2016 Brannvesenet kan svare deg på hva du skal gjøre. Men hvis batteripakkene brenner er det ingenting du kan gjøre. Bare hold deg langt unna, lithium er eksplosivt som faen. Et pulverapparat gjør ingenting, vann gjør det verre. Hvis du har vann ville jeg sprayet det på bebyggelse/gress i nærheten (med mindre det er ditt hus og du vil ha et nytt, da tar du bare med deg bilder og bunader og datamaskiner før du tar deg en kopp kaffe hos naboen). Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor noen skulle brydd seg om at bilen brant, er ikke det bare kos? Man får en ny bil (med god forsikring får du nyeste modell) og blir kvitt alle kilometerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #8 Del Skrevet 5. mai 2016 Så utrolig treige dere var med å svare Anonymkode: 0e33c...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #9 Del Skrevet 5. mai 2016 Ring brannvesenet, ikke spør KG Anonymkode: d5a92...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #10 Del Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ring brannvesenet, ikke spør KG Anonymkode: d5a92...2c5 Vil fikse opp i det selv Anonymkode: 0e33c...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. mai 2016 #11 Del Skrevet 7. mai 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og spekulasjoner. - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå