Gå til innhold

Ekkelt med do og dusj i samme rom?


Marcia

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Det er vel ingen som har toalett uten en håndvask, vel ?

Det har jeg observert flere steder. Ubegripelig at noe

slikt kan konstrueres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekkelt med do og dusj i samme rom? :o Jeg har aldri sett på det som ekkelt. Man hverken bader eller pusser tennene i toalettet

:ler::ler:

Måtte le litt da jeg leste dette ,Arkana...

Så liksom for meg noen som satt og tok kveldsstellet i toalettet...

Over til spørsmålet som ble stilt her...

Jeg syns ikke det er ekkelt med toalett og dusj i samme rom.

Vi har bad og toalett hver for seg, men skal etterhvert slå rommene sammen.

Ønsker å bruke toalettens 5-6 kvm til flere ting en bare et do og en mini-vask!!

(kanskje vi omsider får plass til det etterlengtede hjørnebadekaret :sjarmor: )

Smurfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er vant med bad med do på, og kommer til å kjempe for å ha det i framtida også hvis vi skal pusse opp bad noen gang.

Når man skal dusje, er det greit med do i samme rommet. Når man er syk (dårlig mage) er det er stor fordel av og til, og etter at jeg fødte barn hadde jeg ikke overlevd uten. For å slippe å gni stingene mine med dopapir etter hvert dobesøk, hoppa jeg rett i dusjen for en skyll. Så jeg ser BARE fordeler med do på badet.

Og do uten vask :dåne: Så håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to bad i huset, og skal lage et tredje slik at vi får et bad i hver etasje. Alle badene har både dusj og do, det ene har badekar og do. Har aldri sett på det som ekkelt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Da jeg flyttet hit fikk jeg slått ut en vegg og laget ett digert bad. I den ene enden har jeg toalettet og synes ikke det er ekkelt. Men jeg har også toalett og vask i ett annet rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde villet hatt ett bad med alt' date=' fremfor avskilt do,... (Med avskilte do uten vask har man en tendens til at folk tror man ikke trenger å vaske seg på hendene,..)[/quote']

Det har du helt rett i, Clea! I leiligheten vår har vi adskilt do og bad. Det er ikke plass til vask på dorommet, så man må gå inn på badet for å få vasket seg på hendene. Jeg har lagt merke til at enkelte kommer tilbake fra dobesøk uten å ha gått innom badet først. Og etter det, får de plutselig ha bollen med smågodt e.l. for seg selv... :kvalm:

Svar på trådstarters spørsmål blir at jeg slett ikke synes det er ekkelt med do og dusj i samme rom! Trodde faktisk det var det som var mest vanlig å ha, jeg.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her var det kommet mange svar, gitt!

Ser at mange reagerte på at jeg brukte ordet ekkelt. Som sagt var det adskilt do og bad i huset jeg vokste opp i, så det er sånn jeg er vant til at det skal være. Antageligvis var det ganske dårlig utlufting på disse gamle doene, slik at den vonde lukta holdt seg der leeenge. Jeg syntes faktisk at det hadde vært ganske guffent å spre denne stanken over hele badet. Men som dere sier er det jo mest vanlig å ha doen på badet nå, og jeg regner med at dagens ventilasjonsanlegg er så bra at det ikke er noe særlig problem med lukt.

Dessuten må jeg innrømme at jeg brukte ordet "ekkelt" i steden for f.eks. "upraktisk" el.l. i håp om å vekke litt mer oppmerksomhet, og det ser jo ut til å ha funka bra :)

Marcia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være ekkelt (eller upraktisk).

Jeg har do & badekar i ene enden av badet og dusjen i andre enden.

Jeg kunne ikke tenke meg å ha doen adskilt ifra badet, så det er tydelig at folk er forskjellige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...