AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg. Vi (forlovede og meg) har prøvd å bli gravide lenge nå. Men hadde siste Mensdag den 24april. (Eggløsningsdag i morgen). Men helt siden jeg hadde samleie på lørdagen, har jeg små blødd hver kveld siden. Og det gir seg ikke. Har ikke hatt smerter, men vært mer sliten enn normalt. Men syntes det er rart når jeg og samboer har ikke hatt samleie siden den dagen da han reiste på søndag. Hvis det var en rift. Hadde det vel gitt seg nå? Har opplevd det før, da har det gitt seg etter 2 dager. Noen som har peiling? Bør det sjekkes hos lege. Kan også si det at jeg har blødd etter samleie fra forrige mnd. Men det ga seg etter 2 dager. Anonymkode: 9541b...6e2
Sh999 Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Jeg ville absolutt sjekket med legen og bedt om en GU og en celleprøve for og være på den sikre siden😊
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 9 minutter siden, Sh999 skrev: Jeg ville absolutt sjekket med legen og bedt om en GU og en celleprøve for og være på den sikre siden😊 Takker for svar. 😊 Ja burde kanskje sjekke meg igjen. Begynner å bli 3-4 år siden sist jeg var der. 😊 Anonymkode: 9541b...6e2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Det kan også være en veldig tidlig SA om du ble gravid sist dere hadde sex. Anonymkode: 96690...4f6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan også være en veldig tidlig SA om du ble gravid sist dere hadde sex. Anonymkode: 96690...4f6 Går det når jeg hadde mensen til vanlig tid? 🤔😊 Anonymkode: 9541b...6e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå