AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Gjør ikke så veldig vondt, men ofte hvis jeg klør meg går det hull på huden og det blir blodige kloremerker. Kan det være at jeg mangler noe? Det er særlig på armer og ben. Huden er så tynn og skjør Anonymkode: 9068d...193
KaDust Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 B-vitaminer kanskje? Eller så kan du jo også bare være så heldig at du har sensitiv hud. Smører du deg med fuktighetskrem?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 6 timer siden, KaDust skrev: B-vitaminer kanskje? Eller så kan du jo også bare være så heldig at du har sensitiv hud. Smører du deg med fuktighetskrem? Nei, jeg smører meg ikke med noe. Vet at jeg mangler b-vit, kan dfet gå ut over huden? Anonymkode: 9068d...193
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør ikke så veldig vondt, men ofte hvis jeg klør meg går det hull på huden og det blir blodige kloremerker. Kan det være at jeg mangler noe? Det er særlig på armer og ben. Huden er så tynn og skjør Anonymkode: 9068d...193 Du har vel tørr og dermed sart hud? Begynn å smøre deg med en god krem fra apoteket beregnet på tørr hud. Anonymkode: 1e43e...22d
KaDust Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg smører meg ikke med noe. Vet at jeg mangler b-vit, kan dfet gå ut over huden? Anonymkode: 9068d...193 Ja, B-vitamin er viktig for blant annet hud og hår, men mye annet også som er helsemessig så jeg vil anbefale deg å spise så du får i deg nok B-vitaminer. Mens du fyller opp vitaminlagrene i kroppen vil jeg også anbefale deg at du smører huden for å lindre mest mulig frem til huden kommer til normalen igjen.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #7 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, KaDust skrev: Ja, B-vitamin er viktig for blant annet hud og hår, men mye annet også som er helsemessig så jeg vil anbefale deg å spise så du får i deg nok B-vitaminer. Mens du fyller opp vitaminlagrene i kroppen vil jeg også anbefale deg at du smører huden for å lindre mest mulig frem til huden kommer til normalen igjen. Før dere nbefaler folk å proppe i seg vitaminer så bør alle ta en enkel blodprøve hos lege for å få undersøkt om de har wn vitaminmangel, eller mangrer andre ting en normal kropp trenger. Anonymkode: 1e43e...22d
KaDust Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Før dere nbefaler folk å proppe i seg vitaminer så bør alle ta en enkel blodprøve hos lege for å få undersøkt om de har wn vitaminmangel, eller mangrer andre ting en normal kropp trenger. Anonymkode: 1e43e...22d TS presiserte at hen har B-vitaminmangel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå