AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #21 Skrevet 4. mai 2016 Nei, skulle jeg være så desperat etter sex har jeg alltids noen kompiser å ringe. Som vet hvordan jeg liker det. Anonymkode: 0231d...304 1
Gjest Juami Skrevet 4. mai 2016 #23 Skrevet 4. mai 2016 Nei, syns det virker litt kleint. Mulig jeg er litt for gammel for sånt
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #24 Skrevet 5. mai 2016 Nei. Når jeg vet at playere i byen jeg bor i, har tinder. Tar jeg det som en advarsel Anonymkode: 12ffa...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #25 Skrevet 5. mai 2016 Nei. Men har vært på Tinder og man må være et ganske spesielt menneske for å trives der og tenke at det er hyggelig. I tillegg må man være ganske bygd opp til å like å flørte med fremmede mennesker. Jeg har vel kanskje snakket med en eller to der som er interessant, som faktisk ble med meg videre i livet også. Men det er nok ikke typisk sånne du finner på Tinder, det er heller sjeldent og man skal finne nåla i høysekken. Anonymkode: db63d...2ae 2
SunnivaOslo Skrevet 5. mai 2016 #26 Skrevet 5. mai 2016 8 timer siden, Yme skrev: Sånn er det jo på alle plasser hvor man kan møte folk. Tinder fungerer jo akkurat som når man er på byen. Om begge er interesserte, snakker man sammen. Noen ganger vil den ene parten ha sex, noen ganger vil begge, mens andre ganger blir det er forhold av det etter hvert. Nåja....er nok mest for sex.
Gjest Trollkarlen Skrevet 5. mai 2016 #27 Skrevet 5. mai 2016 Nei, jeg bruker ikke tinder. Tipper de færreste gjør det her, rett og slett fordi man hadde fått opp bøttevis med søskenbarn og tremenninger. Hadde jeg bodd et sted der det var mulig å bruke tinder hadde jeg likevel ikke brukt det. Jeg hadde ikke fått en eneste match hvis jeg hadde brukt bilder der jeg smiler. Hvis jeg hadde brukt bilder der jeg ikke smiler så hadde det endt med at jeg kaster bort tiden til de som matcher og møter meg.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #28 Skrevet 5. mai 2016 2 timer siden, Trollkarlen skrev: Nei, jeg bruker ikke tinder. Tipper de færreste gjør det her, rett og slett fordi man hadde fått opp bøttevis med søskenbarn og tremenninger. Hadde jeg bodd et sted der det var mulig å bruke tinder hadde jeg likevel ikke brukt det. Jeg hadde ikke fått en eneste match hvis jeg hadde brukt bilder der jeg smiler. Hvis jeg hadde brukt bilder der jeg ikke smiler så hadde det endt med at jeg kaster bort tiden til de som matcher og møter meg. Hvorfor? Et smil er da vel fint. Anonymkode: 46641...264 3
Gjest Mattis Skrevet 5. mai 2016 #29 Skrevet 5. mai 2016 Nei bruker ikke Tinder. Synes det er uinteressant og jeg ønsker å bli kjent med folk før et eventuelt forhold, ikke rangert som et sirkusdyr.
Yme Skrevet 5. mai 2016 #30 Skrevet 5. mai 2016 4 timer siden, SunnivaOslo skrev: Nåja....er nok mest for sex Når menn sjekker opp damer andre steder, tror du det ikke er for sex? 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. mai 2016 #31 Skrevet 5. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Overskriften taler for seg. Ja eller nei? Anonymkode: db63d...2ae Nei. Tinder krever at du har en konto på Facebook
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #32 Skrevet 5. mai 2016 Nei. Jeg synes det er kleint og pinlig. Anonymkode: fcf4c...3b7 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #33 Skrevet 5. mai 2016 6 timer siden, Juami skrev: Nei, syns det virker litt kleint. Mulig jeg er litt for gammel for sånt Jeg er 25 og jeg synes fortsatt det er megakleint. Nå virker det som de fleste single på min alder er der, men det er desto mer grunn til at jeg syntes det hadde vært awkward - jeg hadde sittet og flippet gjennom venners venner for å se hvordan de "byr seg frem" på markedet. Anonymkode: fcf4c...3b7 1
Solstårlen Skrevet 5. mai 2016 #34 Skrevet 5. mai 2016 Har prøvd tinder. Men det er bare menn der som vil ha sex, dem spør om jeg vil treffes for sex og så er det masse utlandske menn som snakker engelsk. Da sletta jeg tinder, kommer aldri til å ha det igjen!!!!!! Anbefaler det ikke vidre.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #35 Skrevet 5. mai 2016 Overhode ikke! Tinder er kleint og folk som bruker det framstår som desperate og needy og er turn off de luxe. Anonymkode: 3c1fe...f47 2
SunnivaOslo Skrevet 5. mai 2016 #36 Skrevet 5. mai 2016 41 minutter siden, Yme skrev: Når menn sjekker opp damer andre steder, tror du det ikke er for sex? Jo,og for det meste kun det..Jeg er ikke interessert i å leke noens høl for en natt.
Yme Skrevet 5. mai 2016 #37 Skrevet 5. mai 2016 9 timer siden, SunnivaOslo skrev: Jo,og for det meste kun det..Jeg er ikke interessert i å leke noens høl for en natt. Jepp, så da er tinder akkurat som å treffe folk andre steder. Det hadde jo vært litt snålt å møte en fremmed person, sånn man gjør på nettdating og tinder, for å prøve å bli kjærester. Det hadde jo blitt verdens mest overfladiske forhold 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #38 Skrevet 5. mai 2016 Det er jo enorme muligheter med Tinder. Du kan komme i kontakt med en person som du aldri ville truffet på tilfeldig. Tinder er for alle, både de som søker kjæreste og de som kun ønsker sex. Det virker som det er en del her som føler seg for gode til å bruke samme app som de som søker kun sex. Fremstår i grunn latterlig. Det er jo disse folkene som bidrar til at det ikke blir så mange kjæreste-søkere der inne som det kunne vært. Anonymkode: 51ea6...2aa 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå