Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften taler for seg. Ja eller nei?

Anonymkode: db63d...2ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beskriv gjerne hvorfor du er der, hvorfor ikke. Ts

Anonymkode: db63d...2ae

Skrevet

Ja, jeg er på Tinder. Er der først og fremst for å finne en kjæreste. Grunn nummer to er at jeg vil bli bedre til å flørte/date, sånn at jeg føler meg tryggere på hva jeg skal gjøre om jeg treffer drømmedamen et annet sted. Det siste grunnen er at det er et fint tidsfordriv å se profilene til folk og drømme seg bort. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av CaraEvingne
Skrevet

Ja. Fordi jeg er singel:opplyser:

Skrevet

Nei. Ser på Tinder som et sted for sex hook ups og ONS.Not Interested. Hadde det fantes en applikasjon for de som ønsket noe seriøst så hadde jeg kanskje meldt meg inn. 

Skrevet

Nei, er ikke der, og har aldri vært det. Tror ikke jeg kommer til å bruke det noen gang heller. Fordi jeg føler de fleste som er sånne steder, er ute etter sex, eller det er noe galt med de.

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Nei. Ser på Tinder som et sted for sex hook ups og ONS.Not Interested. Hadde det fantes en applikasjon for de som ønsket noe seriøst så hadde jeg kanskje meldt meg inn. 

Sånn er det jo på alle plasser hvor man kan møte folk. Tinder fungerer jo akkurat som når man er på byen. Om begge er interesserte, snakker man sammen. Noen ganger vil den ene parten ha sex, noen ganger vil begge, mens andre ganger blir det er forhold av det etter hvert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke interessert i uforpliktende sex og flertallet av menn der inne er kun interessert i sex. De lyver gjerne for å få det og. Ser hvordan venninnene mine blir behandlet. Nei takk.

Anonymkode: 2b6b2...651

• Liker 3
Skrevet

Jeg er der, jeg får bare ingen matcher.

Skrevet

Jepp,  har tinder. 

Gjest Tasia
Skrevet

Nei, tviler på at jeg hadde fått noen matcher :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Sletta Tinder etter å ha møtt et par veldig flotte menn. Men begge var på totalt feil plass i sine liv med store problemer. De hadde i hvert fall ikke rom for forhold. Det ble bare tungt og vondt. Så jeg er redd for å møte slike menn igjen. 

Anonymkode: 8f7e1...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn på Tinder er bare ute etter fitte. Sånn ukristelig oppførsel gidder jeg ikke. Skjønner ikke dere som er på Tinder, VIL dere ha AIDS og syfilis dere eller?! Er jo det dere får av disse umoralske mannfolka. 

Anonymkode: f5e77...bb4

• Liker 1
Gjest Fox Mulder
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn på Tinder er bare ute etter fitte. Sånn ukristelig oppførsel gidder jeg ikke. Skjønner ikke dere som er på Tinder, VIL dere ha AIDS og syfilis dere eller?! Er jo det dere får av disse umoralske mannfolka. 

Anonymkode: f5e77...bb4

:fnise:

Skrevet

Nei. Jeg har andre kanaler for å skaffe meg sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er ikke interessert i hverken dating eller uforpliktende sex for tiden, så holder meg unna :)  

Anonymkode: 04281...044

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja. Det blir stort sett brukt som tidsfordriv 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet

Javisst. Truffet et par den veien, men har ikke blitt noe særlig ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...