Gå til innhold

En lang fritid!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har sluttet på en jobb for å starte å studere igjen. Jeg synes jeg tok det riktige valget og er glad for det. Studie tiden starter ikke før august, og jeg har fri dra idag. Problemet er hva skal jeg gjøre for tiden frem til august 3 måneder og en halv?  Hva skal jeg gjøre i mellomtiden?? Tar imot tips! 

Takk på forhånd.

Anonymkode: 078dc...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville prøvd å skaffe meg en midlertidig jobb. Det å gå og slenge uten å tjene penger eller gjøre noe fornuftig er ikke bra over så lang tid. 

Anonymkode: 902cd...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Om du har oppsparte midler du er villig til å bruke, kan du reise. Ellers kan du dra på forskjellige sykkelturer rundt om i Norge, du kommer langt uten penger. Begynn med en hobby eller noe du aldri har tatt deg tid til før, som strikking. Vask ned huset grundig, og rydd og kast ting du ikke trenger. Men husk å gjøre noe utenfor huset også da, spesielt nå som det blir fint vær. Gå en tur hver dag. Lag en ny rett i uka/hver dag/annenhver dag avhengig av hvor ofte du vil, kan jo også være frokost eller lunsj. Les skjønnlitterære bøker, det gidder du nok ikke når du må lese mye fag. Begynn å tren. Eller få deg en sommerjobb eller ta kurs i et eller annet gøy eller praktisk. Eller gjør ALT dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...