Gå til innhold

Abstinenser rus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Sh999 skrev:

Tusen takk for et godt svar😊 jeg ser hvor du vil hen. Har på en måte følt at vi har vært på to forskjellige planeter i disse årene! No offence men virker som at rusmisbrukere har et litt annet tankesett som ikke jeg klarer og relatere meg til! Det er så vanskelig for jeg elsker jo han og han har gitt meg så mye kjærlighet.. Men virker ikke som han noen gang kan bli lykkelig av og leve et A4 liv med oss som familie! 😞

Har nok ett annet tankesett.. Tror det er vanskelig å bli fornøyd med ett vanlig liv etter rusen.. Sliter med det selv.. Føler ingen glede eller oppturer.. Blir mere deprimert og gleder seg ikke til eller over noe..

Anonymkode: ff6e8...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Clarity skrev:

Dette er jo ikke abstinenser.

Nei er ikke det.. Men føles som abstinenser da jeg hele tiden tenker på rus og når jeg har rusa meg og teller ned tiden til jeg kan ruse meg igjen.. Mulig svak men takler ikke å være uten rus.. Hater det..

Anonymkode: ff6e8...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei er ikke det.. Men føles som abstinenser da jeg hele tiden tenker på rus og når jeg har rusa meg og teller ned tiden til jeg kan ruse meg igjen.. Mulig svak men takler ikke å være uten rus.. Hater det..

Anonymkode: ff6e8...711

Dette synes jeg du skal prate med legen din om, slik at du kan få en henvisning til psykolog eller annen hjelp. 
Svak er du ikke. Det vanskeligste er ikke å bli rusfri, men å fortsette å være det. Da kan det være greit å få hjelp til hvordan man best mulig kan takle, bearbeide og sortere de tankene som dukker opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg og merket når han ikke ruser seg, da sover han veldig mye og deltar ikke i dagliglivet!

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nok ett annet tankesett.. Tror det er vanskelig å bli fornøyd med ett vanlig liv etter rusen.. Sliter med det selv.. Føler ingen glede eller oppturer.. Blir mere deprimert og gleder seg ikke til eller over noe..

Anonymkode: ff6e8...711

Huff, høres ikke lett ut!  Husker han omtrent bare sov og spiste og ville ikke være med på noe, så blir nok deprimert av og være uten rus ja! Faen til greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...