AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #21 Skrevet 5. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det jo ikke. Er jo akkurat det samme der og det ligger jo rett ved Ørsta. Voldinger tror gjerne at de er bedre enn Ørstinger,men det går jo for det samme. Tror forresten ikke at det er bedre i Ulsteinvik heller. Det er en liten plass det også. Anonymkode: d8dc3...650 Eg bur i Volda, men takk for informasjon 😂 Anonymkode: bae3c...7c0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #22 Skrevet 6. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg bur i Volda, men takk for informasjon 😂 Anonymkode: bae3c...7c0 Jeg har bodd i Volda før, men bor nå i Ørsta. Det er faktisk ikke noen stor forskjell mellom de to stedene sånn egentlig,men har opplevd at flere voldinger mener at det er bedre å bo der enn i Ørsta. Sikkert omvendt også, men det har jeg ikke opplevd så mye av. Anonymkode: d8dc3...650
applestories Skrevet 6. mai 2016 #23 Skrevet 6. mai 2016 Som ordføreren fra Volda sa for et par uker siden; "Ørstinger er nok mer ørstinger, enn voldinger er voldinger". Han sa dette til nordfjordinger, som en forklaring på hvorfor kommunesammenslåingen mellom de to kommunene går litt sakte fremover...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #24 Skrevet 1. januar 2018 Ørsta suger. Det gjer Volda også! Anonymkode: 36cd0...fb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå