Gå til innhold

Bryllupsgave til de som har "alt"


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

OG SÅ DA:HAR JEG BLITT INVITERT I BRYLUPP OG SÅ ER MIN FANTASI TØRKET TOTALT UT NÅR D GJELDER HVA JEG SKAL GI DEM FORDI ;DE HAR VÆRT SAMMEN I 11 ÅR OG HAR HUS OG BIL OG GOLDEN RETRIVER + 4 BARN OG VOLVO STASJONSVOGN HVa gir en til slike???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har ikke lagt ut en ønskeliste du kan titte på da? De fleste pleier jo å ha noen ønsker selv om de tilsynelatende har alt icon_smile.gif

Skal man ikke kjøpe noe praktisk kan jo f.eks kunst være en ide? Eller en "opplevelse" - f.eks billetter til en teaterforestilling? Restaurantbesøk? Da kan du jo legge til et gavekort på barnevakt..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gi de en opplevelses tur ut i det blå??

UTEN bikkja og ungene, bare de to alene! Og hvor du stiller opp som hus/hunde/barnepasser??

Hva med å organisere hyttetur på fjellet, ved sjøen e.l for de?? De har nok nok av ting, så det hadde kanskje vært all right og fått en OPPLEVELSE i gave istedenfor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fått fine forslag over her. Det er sikkert herlig å få litt fri. Vet om noen par som har ønsket seg en hotellweekend, men det blir jo litt dyrt. Kan du ikke spørre foreldrene deres,de vet som regel hva som står på ønskelisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

penger/reisegavekort....det er sånne ting vi ønsker oss....vi har også "alt"...icon_smile.gif

Sjekk gjerne med de som står dem aller nærmest12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Hva med å lage noe selv å gi bort? Broder et bilde, en flott duk eller noe slik. Det er kjempeflotte gaver, som også blir veldig personlig.

Selv laget jeg gave til et par som giftet seg i fjor sommer. Jeg lagde et brudepar av to teracotta-potter og limte det på ei trefjøl. Foran brudeparet skrev jeg navnene deres og datoen. Det ble kjempefint og dekorativt, og det var mange som synes det var en fin gave. Vi gav selvfølgelig noe i tillegg, men det skal så lite til for å lage noe litt ekstra.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjempefin gave jeg så på et gavebord en gang var en flott tegning av brudeparet. Giverne hadde levert to barnefoto av brudeparet til en dyktig tegner, og resultatet var kjempefint! Ikke var det så kostbart heller, og dersom man går samme fler kan man jo koste på en ramme også : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skal i bryllup i mai til en venninde og har tenkt å gi dem en hagebenk som jeg maler og skriver inn navnene deres + bryllupsdatoen på.

Dette er heller ikke så dyrt. Jeg kjøpte en enkel trebenk på Skeidar i sommer som jeg ga 198,- for så malte jeg den blå og har den på verandaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...