AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #161 Skrevet 30. juni 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelper det å bruke TorBrowser? www.torproject.org Litt krise å bli utestengt sånn fire uker før finalen. Anonymkode: 3b3b1...713 Takk for linker alle sammen! Virker heldigvis med andre streaming-sider, er bare thewatchseries som har blitt blokkert av en eller annen grunn (og ikke de nettsidene siden linker videre til). I verste fall kunne jeg jo begynt å laste ned episodene, men synes det er bedre å streame når det er så sykt mange episoder i Masterchef-sesongene. Hadde vært litt krise å bli utestengt nå, ja! Get synes tydeligvis jeg har sett for mange episoder allerede, da. Kommentarer til dagens episode: Spoiler Morsom utfordring, men stakkars Matt som fikk en såpass vanskelig farge. Bra han kom på at han kunne bruke blåskjell, selv om dommerne tydeligvis ikke var helt fan av konseptet. Imponerende rett av Brett, green ants nest er kule! Så sånne selv da jeg var i Australia. Et kjapt søk på google burde gi noen bilder av hvordan de ser ut. Glad for at det var Heather som måtte dra hjem i dag, har ikke klart å like henne like godt som de andre deltakerne. Nå begynner det å bli vanskelig med tanke på hvem jeg ikke kommer til å savne hvis de ryker ut merker jeg, begynner å like alle de gjenværende deltagerne veldig godt! Har en følelse av at Elena kommer veldig langt, sannsynligvis til finalen, og håper bare at Matt klarer å komme seg dit sammen med henne også! Usikker på hvem jeg vil se som tredje deltaker i finalen ennå, men kanskje Harry? Anonymkode: aad1f...049
John_Felipe Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #162 Skrevet 30. juni 2016 Dette var den beste uken for meg denne sesongen! HESTON WEEK! Spesielt 1. og siste episoden. Det virket helt magisk å spise på disse parishjul vognene, kjempe fin stemning. All den gode maten denne uken og deltagerne har virkelig stått på og kokt i en helt annen level. Therese.... Hun er der oppe nå! Etter at hun kom tilbake så har hun shina! Elena har også imponert veldig mye. Top 9 igjen, min kjære Mimi og Matt lever forsatt så er kjempe happy. Men er trist uansett hvem som går ut nå for føler vi nærmer oss slutten nå.... Selv om Heathers rett ikke ble så bra så sitter jeg igjen med å ville lage Lemon Delicious. Har aldri smakt det før, elsker sitroner så dette skal lages til lørdag Blir nok dette og Roast Chicken som Heston lagde til lørdagskosen, fikk utrolig lyst på en deilig saftig kylling etter å ha sett Masterclass. Masterclass! Syns Heston virker litt nervøs mens han lagde disse rettene jeg Legger meg alltid gått ned og koser meg når det er masterclass, er så avslappende og spennende å se hva disse raringene lager. Alt så veldig godt ut og det virket så enkelt. Blir nok sjokolademouse ikveld med en så enkel oppskrift av Heston. Må bare si hvor stor fan jeg er av Gary, elsker å se han kokkelere. Alt han gjør, hver eneste bevegelser virker så bestemt og har en mening, han sløser liksom 0 tid. Han må jo bare være en naturlig talent i åssen han plater å, det går liksom automatisk for han og alt ser så bra ut! Skulle ønsket Gary var min pappa hahahah! ADOPT ME GARY! Er en drøm for meg å dra til Melbourne og spise på restauranten hans The Boathouse. Meeehhh. Kunne ikke denne uken hatt 7 epsidoer!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #163 Skrevet 30. juni 2016 22 minutter siden, John_Felipe skrev: Masterclass! Syns Heston virker litt nervøs mens han lagde disse rettene jeg Da var det ikke bare meg. Jeg satt og ventet på at noe skulle gå galt, for det var sånn det føltes når jeg så på ham. Nå er vi omtrent der Billie begynte å skille seg ut i fjor. Det tatt i betraktning, ville jeg satt penger på Elena, Brett, Theresa og Elise. Men håper på noen andre. Anonymkode: 3b3b1...713
Snadder Skrevet 30. juni 2016 #164 Skrevet 30. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ånei! Get har plutselig blokkert thewatchsseries.to hos meg i dag! Noen som vet om andre sider jeg kan streame Masterchef Australia? Anonymkode: aad1f...049 tvmuse.eu synes den siden er råbra
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #165 Skrevet 3. juli 2016 Jaja, i morgen kan Mimi slå ut Theresa eller Trent i en Peter Gilmore-challenge. Det er selvfølgelig litt skummelt iom at hun ikke har vært i en pressure test tidligere, men hun er mye flinkere enn de to så jeg er ikke veldig bekymret. Anonymkode: 3b3b1...713
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #166 Skrevet 3. juli 2016 Den 30. juni 2016 at 18.18, AnonymBruker skrev: Da var det ikke bare meg. Jeg satt og ventet på at noe skulle gå galt, for det var sånn det føltes når jeg så på ham. Nå er vi omtrent der Billie begynte å skille seg ut i fjor. Det tatt i betraktning, ville jeg satt penger på Elena, Brett, Theresa og Elise. Men håper på noen andre. Anonymkode: 3b3b1...713 Jeg heier på Brett jeg. Etter at Miles gikk ut er det Brett jeg nå håper dra det i land Anonymkode: e45c3...a58
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #167 Skrevet 5. juli 2016 Den 7/3/2016 at 15.57, AnonymBruker skrev: Jeg heier på Brett jeg. Etter at Miles gikk ut er det Brett jeg nå håper dra det i land Anonymkode: e45c3...a58 Har ikke vært en "senior"-vinner siden Julie i sesong 1. Jeg blir litt stresset av å tenke på ham i en pilot-rolle, så om en seier betyr at han forlater flyet, er det greit for meg. Hva er "the big announcement" i slutten av uka? Skal de ut og reise? Anonymkode: 3b3b1...713
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #168 Skrevet 6. juli 2016 Den 05/07/2016 at 15.22, AnonymBruker skrev: Hva er "the big announcement" i slutten av uka? Skal de ut og reise? Anonymkode: 3b3b1...713 Episode 51 er "San Francisco Produce & Invention Test" så høres ut som de skal til statene ja Anonymkode: b132b...ff4
John_Felipe Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #170 Skrevet 8. juli 2016 Uff episode 50 ble litt emosjonelt.... 2 av mine favoritter i svart (Mimi og Matt) Men også Chloe som har gjort det så sinnsykt bra som nå gikk ut.. Syns alle ga 110% og det blir bare tøffere og tøffere. Alle som er igjen har utviklet seg så utrolig mye. Elena som vi så vidt så før top 10 leverer mat som alle 3 dommerne elsker og stråler av stor lidenskap for mat! Ikke bare hos Elana men også alle andre! Er fint å se at det lyser av hele dem at det er mat de vil drive med Jeg fikk den samme følelsen av å se de 4 kokkelere. Den følelsen av å ville lage no spetakkulært, mat som varmer, mat som sprer glede... Vil bare ta en tur på butikken og late som jeg går inn i "Masterchefs Pantry" og plukke med meg et par ting og lage god mat jeg nå! Meget spennende episode med auksjon men virker som alle fikk det de ville ha. Chloe fikk alt på 20min, hadde 100min på å lage en rett men desverre failet. Rart Alle de fine ingrediensene minnet meg også om deltagere som har gått ut. Sitroner + Nicolette= hennes rørende historie med bestefaren. Honning+Sitron+Charlie= Den beste desserten Marco Pierre White har smakt i Masterchef. Gulrøtter+Nidhi= den herlige gulrot puddingen som er så utrolig godt! Men det ser ut som det blir en kjempe fin uke neste uke! San Francisco ser helt nydelig ut! gogogogo!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #171 Skrevet 8. juli 2016 Og igjen fikk vi se kontrasten mellom Australiere og Amerikanerene. I masterchef Au er de opptatt av å bye for å få det de ønsker,men i US er de opptatt av å by for å presse opp budet sånn at de andre taper tid Anonymkode: e45c3...a58 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #172 Skrevet 8. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og igjen fikk vi se kontrasten mellom Australiere og Amerikanerene. I masterchef Au er de opptatt av å bye for å få det de ønsker,men i US er de opptatt av å by for å presse opp budet sånn at de andre taper tid Anonymkode: e45c3...a58 Helt riktig! Som da Chloe sa "All yours Matt" for 5min på en av det han trengte, det smeltet hele meg . Isteden for å by på det for å la Matt bruker mer av sin tid. Australiere er så innmari koselige. Anonymkode: b132b...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #173 Skrevet 8. juli 2016 7 timer siden, John_Felipe skrev: Uff episode 50 ble litt emosjonelt.... 2 av mine favoritter i svart (Mimi og Matt) Men også Chloe som har gjort det så sinnsykt bra som nå gikk ut.. Syns alle ga 110% og det blir bare tøffere og tøffere. Alle som er igjen har utviklet seg så utrolig mye. Elena som vi så vidt så før top 10 leverer mat som alle 3 dommerne elsker og stråler av stor lidenskap for mat! Ikke bare hos Elana men også alle andre! Er fint å se at det lyser av hele dem at det er mat de vil drive med Jeg fikk den samme følelsen av å se de 4 kokkelere. Den følelsen av å ville lage no spetakkulært, mat som varmer, mat som sprer glede... Vil bare ta en tur på butikken og late som jeg går inn i "Masterchefs Pantry" og plukke med meg et par ting og lage god mat jeg nå! Meget spennende episode med auksjon men virker som alle fikk det de ville ha. Chloe fikk alt på 20min, hadde 100min på å lage en rett men desverre failet. Rart Alle de fine ingrediensene minnet meg også om deltagere som har gått ut. Sitroner + Nicolette= hennes rørende historie med bestefaren. Honning+Sitron+Charlie= Den beste desserten Marco Pierre White har smakt i Masterchef. Gulrøtter+Nidhi= den herlige gulrot puddingen som er så utrolig godt! Men det ser ut som det blir en kjempe fin uke neste uke! San Francisco ser helt nydelig ut! gogogogo! Leste første setningen din av dette innlegget før jeg så episode 50 (men stoppet siden jeg skjønte det var spoilere, så fikk ikke med meg avsnittet om Chloe), og var livredd for at Matt skulle ryke. Skjønte raskt at det ble enten Matt eller Chloe, da det var de to som ble viet en ekstra video i episoden, i tillegg til at de hadde mest problemer underveis. Kjempelettet over at Matt ikke måtte hjem, og at han får være med til San Francisco! Merker at jeg fortsatt har veldig troen på Matt og Elena i finalen. Elena lager så sykt mye bra mat for tiden! Alle er jo superflinke da, håper Brett og Harry kommer langt også. På tide å snart få ut Elise, men samtidig så lagde hun en fantastisk dessert i episode 49! Glad det ikke er jeg som er dommer og må avgjøre hvem som må hjem. Nå er det bare å glede seg til neste uke i California! Fikk sykt lyst til å reise tilbake til San Francisco allerede, og får neppe mindre lyst av å se neste ukes episoder. Forhåpentligvis er det kun en eliminering i neste uke, som i Heston Week, siden de sannsynligvis reiser samlet hjem fra San Francisco. Anonymkode: aad1f...049
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #174 Skrevet 11. juli 2016 San Francisco baby! Den brua er på min bucket list. Fin start på uken med masse godt. Gleder meg til resten av episodene denne uken. Matt kommer til å kose seg i episode 54 med "Santa Monica Pier Food Trucks" Anonymkode: b132b...ff4
John_Felipe Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #175 Skrevet 12. juli 2016 Oh daaaaamn! Elena til finals week.... Vellfortjent, hun er on fire for tiden! Skulle ønsket Matt eller Mims vant! Gleder meg til imorgen (episode 54) Foodtruck! Dette er en drøm for meg så gleder meg enormt til denne episoden. Så får vi også se hva Matt er lagd av siden han også har en Foodtruck dream!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #176 Skrevet 14. juli 2016 Brett. Jeg kjenner jeg begynner å gå lei av hele gjengen nå. Snøvlingen/gestikuleringen til Mimi og Trent, duckface'n til Elena, dessertene til Elise.... tror jeg trenger ferie. Eller en chill pill. Enten så vinner Matt, eller; Harry kommer inn fra siden og slår ut hele gjengen. Underdogs ftw. Det kuleste ville vært om de hjemsendte fikk konkurrere seg inn i finaleuken og. Var forresten på Meny for å kjøpe kondensert melk her om dagen. Nestlé-boksen kostet nærmere 80 kr!!! Gleeeem det. Anonymkode: 3b3b1...713
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #177 Skrevet 16. juli 2016 Den 14/07/2016 at 20.58, AnonymBruker skrev: Var forresten på Meny for å kjøpe kondensert melk her om dagen. Nestlé-boksen kostet nærmere 80 kr!!! Gleeeem det. Anonymkode: 3b3b1...713 Jeg bruker denne, koster 20kr på utledningsbutikker! Veldig fin til desserter Anonymkode: b132b...ff4
John_Felipe Skrevet 16. juli 2016 Forfatter #178 Skrevet 16. juli 2016 Curtis Stone " if some1 came in and cook that dish for a job interview, i would hired that person right away" Matt Preston " 1 of the best dessert we have seen in 8 seasons!!!!" Mims Hun er helt herlig også så jordnær. Spesielt om hva hun vil etter Masterchef. Når george fortalte henne at hun måtte starte helt fra bunnen og gjøre all dritt jobben, om hun ville ut og få erfaringer... Nikket hun bare fornøyd med det og hadde ikn imot det. Helt nydelig å se noens lidenskap på den måten, å ville jobbe hardt og ville gjøre alt for den! Nok om min lille forelskelse ============================================== Brett For en koselig mann. Minner meg mye om Miles, de har noen likheter. Har vært gøy å fått følge med på utviklingen hans. Håper han slutter på pilot jobben og åpner en pub med sine unger. GL mate! Nå er det bare å spenne seg fast for finals week! Begynner å skjelve allerede av at Christy Tania skal være der for en Pressure Test neste uke. For en suksessfull kvinne i en så ung alder!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #179 Skrevet 19. juli 2016 Jeg hadde nok besvimt av den plessure testen (episode 57)..... Det er jo kunst???? Hvordan skulle jeg kunne gjenskape en sånn mesterverk? Anonymkode: b132b...ff4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå