John_Felipe Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #142 Skrevet 23. juni 2016 nooooo! awww var jo 60% sjanse på at jeg skulle miste en av mine 3 favoritter. Har igjen Matt og Mimi, Matt har gjort det kjempe bra i det siste og det er fint å se Mimi gjøre det bra igjen etter å ha vært usynlig i snart 2 uker HESTON THOOOOO! gleder meg!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #143 Skrevet 24. juni 2016 Den 22.6.2016 at 20.52, AnonymBruker skrev: Vill jubel, high five, selvskryt... ti sekunder senere, alle bare WTF? Forstod de kom til å tape i det øyeblikket. Stakkars. Jeg tror Mimi går ut. Hun er en favoritt blant de andre deltakerne, rent personlighetsmessig. Eller kanskje jeg er i fornektelse over Matt. Jaggu ikke godt å si! Jeg digger både Mimi og Matt, så jeg stålsetter meg for episode 40. Anonymkode: 3b3b1...713 Jeg visste allerede før jeg så team challenge-episoden at det blå laget vant fordi jeg følger Masterchef Australia på Facebook, og det plutselig dukket opp en spoiler der (så har nå fjernet siden fra å dukke opp i news feed ). Fryktet det verste da jeg så teaseren for episode 40; at Matt skulle ryke, men heldigvis så var det de to som jeg liker minst fra det røde laget som lagde de dårligste rettene. Satser på at Elise blir den neste som ryker ut, begynner å gå litt lei av henne nå. Gleder meg til neste uke med Heston! Anonymkode: aad1f...049 1
dillyduzit Skrevet 24. juni 2016 #144 Skrevet 24. juni 2016 (endret) Sett på OITNB de siste dagene, så har spart opp litt episoder med masterchef (39 nå). Vet allerede at blå vinner, fordi jeg følger Matt på instagram (ops) Men spenningen, ah. Liker George så godt, om det bare er fordi jeg er så inn i hensidens glad i den australske aksenten, eller hva det er. (Nå er jeg jammen heldig som har samboer som er australsk, måtte bare finne meg en hahaha) Ellers litt off-track. Driver å lager pavlova, de ser fantastiske ut, men fordi de ikke har den formen jeg vil ha, så tenker jeg at presentasjonen heller ikke blir bra. Jeg vurderer å våkne ekstra tidlig i morgen for å lage de på nytt "masterchef style" mtp på plating. Siterer George "It's gotta look masterchef!" Endret 24. juni 2016 av dillyduzit 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #145 Skrevet 24. juni 2016 Dere må gjerne spoile litt i tråden om dere har info. (Bare bruk spoilerfunksjonen.) I fjor tålte jeg ikke trynet på Georgia, så det var rimelig pyton å se henne i finalen... i år var det Ashley, men han røk jo først. Nå er det ingen jeg ikke liker, foreløpig. Men jeg er likegyldig overfor endel av dem: Brett, Elena, Elise, Heather, Theresa, Trent. Begynner å bli litt lei av snøvlingen til Mimi, dog. Hun "svelger" ordene. Men hun er fortsatt en av dem jeg håper å se i finalen. Håper bare at ikke Matt kjenner på noe favorittstempel, for det gjør det lett å snuble. Anonymkode: 3b3b1...713
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #146 Skrevet 25. juni 2016 8 timer siden, dillyduzit skrev: Ellers litt off-track. Driver å lager pavlova, de ser fantastiske ut, men fordi de ikke har den formen jeg vil ha, så tenker jeg at presentasjonen heller ikke blir bra. Jeg vurderer å våkne ekstra tidlig i morgen for å lage de på nytt "masterchef style" mtp på plating. Siterer George "It's gotta look masterchef!" Lager du Masterchef level Pavlova så må vi bare få se et bilde av det! Anonymkode: b132b...ff4 1
Snadder Skrevet 26. juni 2016 #147 Skrevet 26. juni 2016 Første episoden av Heston week var INSANE ! Tror ikke jeg har vært så engasjert før og nermest hoppet i sofaen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #148 Skrevet 26. juni 2016 8 minutter siden, Snadder skrev: Første episoden av Heston week var INSANE ! Tror ikke jeg har vært så engasjert før og nermest hoppet i sofaen. Samme her. Jeg ble så glad da jeg så hvem som skulle i pressure test, men så viser det seg at det ikke er det - før i slutten av uka, med mange flere. Sukk. Blir nok ikke kvitt dem. Anonymkode: 3b3b1...713
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #149 Skrevet 27. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Jeg ble så glad da jeg så hvem som skulle i pressure test, men så viser det seg at det ikke er det - før i slutten av uka, med mange flere. Sukk. Blir nok ikke kvitt dem. Anonymkode: 3b3b1...713 Bra episode i dag også! Gøy med Heston-week og pop-up-restauranter! Men nå må de snart slutte å sende folk til eliminering synes jeg..! Det dårligste laget må ut i eliminering/pressure test etter morgendagens episode også (og utfra teaseren er det lag på to personer da og), så da blir det jo minst 6 av 10 som må i eliminering..? Mener dessuten de sa at det er fire pop-up-restauranter denne uka, altså to til, men hvis den siste også er en lagkonkurranse så må jo i verste fall 8 av 10 i eliminering, og det høres veldig mye ut. Kanskje siste pop-up-restaurant er en immunity-challenge? Blir spennende å se! Noen som husker om det var noe lignende i forrige sesong, og hvor mange som da måtte ut i eliminering? Kan bli en nervepirrende elimineringsepisode denne uka uansett frykter jeg. Anonymkode: aad1f...049
Snadder Skrevet 27. juni 2016 #150 Skrevet 27. juni 2016 Jeg følger flere av deltakerne på instagram og må si de er veldig jordnære. De svare fint på spørsmål og i det siste har flere av de begynt å følge meg tilbake. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #151 Skrevet 27. juni 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra episode i dag også! Gøy med Heston-week og pop-up-restauranter! Men nå må de snart slutte å sende folk til eliminering synes jeg..! Det dårligste laget må ut i eliminering/pressure test etter morgendagens episode også (og utfra teaseren er det lag på to personer da og), så da blir det jo minst 6 av 10 som må i eliminering..? Mener dessuten de sa at det er fire pop-up-restauranter denne uka, altså to til, men hvis den siste også er en lagkonkurranse så må jo i verste fall 8 av 10 i eliminering, og det høres veldig mye ut. Kanskje siste pop-up-restaurant er en immunity-challenge? Blir spennende å se! Noen som husker om det var noe lignende i forrige sesong, og hvor mange som da måtte ut i eliminering? Kan bli en nervepirrende elimineringsepisode denne uka uansett frykter jeg. Anonymkode: aad1f...049 Synes det er kult om "alle" må til eliminering. Fire dager burde bety 8 av 10, ja. Det betyr nok at Matt og Mimi går klar. Eneste måten å bli kvitt de litt kjedelige på, er å få dem ned til bunns liksom. I fjor var det i alle fall en eliminering på tampen hvor Billie og Georgia var de eneste som så på. Fire (fem?) som måtte kjempe for å bli. Det var vel Matthew som røk den gangen? Han hørte ikke på Marcos råd, og hadde ost oppi bechamelen, husker jeg. Anonymkode: 3b3b1...713
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #152 Skrevet 27. juni 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra episode i dag også! Gøy med Heston-week og pop-up-restauranter! Men nå må de snart slutte å sende folk til eliminering synes jeg..! Det dårligste laget må ut i eliminering/pressure test etter morgendagens episode også (og utfra teaseren er det lag på to personer da og), så da blir det jo minst 6 av 10 som må i eliminering..? Mener dessuten de sa at det er fire pop-up-restauranter denne uka, altså to til, men hvis den siste også er en lagkonkurranse så må jo i verste fall 8 av 10 i eliminering, og det høres veldig mye ut. Kanskje siste pop-up-restaurant er en immunity-challenge? Blir spennende å se! Noen som husker om det var noe lignende i forrige sesong, og hvor mange som da måtte ut i eliminering? Kan bli en nervepirrende elimineringsepisode denne uka uansett frykter jeg. Anonymkode: aad1f...049 Synes det er kult om "alle" må til eliminering. Fire dager burde bety 8 av 10, ja. Det betyr nok at Matt og Mimi går klar. Eneste måten å bli kvitt de litt kjedelige på, er å få dem ned til bunns liksom. I fjor var det i alle fall en eliminering på tampen hvor Billie og Georgia var de eneste som så på. Fire (fem?) som måtte kjempe for å bli. Det var vel Matthew som røk den gangen? Han hørte ikke på Marcos råd, og hadde ost oppi bechamelen, husker jeg. Anonymkode: 3b3b1...713
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #153 Skrevet 28. juni 2016 Dagens episode 43. mhmm! sjokolade sjokolade sjokolade Så mye godt! Helt fantastisk å ha Heston i 1 uke. Syns hele uken så langt har holdt en kjempe høy nivå og deltagerne har fått en liten xtra energy boost av at Heston er der. Håper dette forsetter de neste episodene Anonymkode: b132b...ff4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #154 Skrevet 29. juni 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dagens episode 43. mhmm! sjokolade sjokolade sjokolade Så mye godt! Helt fantastisk å ha Heston i 1 uke. Syns hele uken så langt har holdt en kjempe høy nivå og deltagerne har fått en liten xtra energy boost av at Heston er der. Håper dette forsetter de neste episodene Anonymkode: b132b...ff4 Ja, fantastiske retter i episode 43! Gleder meg til dagens episode kommer ut! Spoiler Bare synd at Matt må ut i eliminering! Håper ikke han ryker helt ennå! Ser forøvrig ut som det blir 7 av 10 som må i eliminering på torsdag! :-o Håper Elise blir den siste, begynner å gå veldig lei av henne nå. Anonymkode: aad1f...049
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #155 Skrevet 29. juni 2016 Den 5/24/2016 at 14.20, skje skrev: Skulle tro det var bedre å lage mest mulig mat, enn å tenkte "hurra, jeg slipper"? De kunne gjort det omvendt, at alle kokker i runde én, og så ryker f.eks tre "ut" pr runde. De siste får knive om en pin eller makt. Som en miniatyr av hele konkurransen, på en måte. Det ble sånn i Heston-week, selv om du skrev om å premiere de som stod igjen, og dette handler om å redde ræva for dem som "røk ut" underveis i uka. Vet ikke om lettet er riktig ord, men det er bra at kun én av favorittene mine risikerer å ryke ut i morgen. Jeg har klart å få samboeren engasjert i programmet nå, så vi har brått (tv)planer halve ferien. Anonymkode: 3b3b1...713 1
Kassiopeia Skrevet 29. juni 2016 #156 Skrevet 29. juni 2016 Jeg kan ikke skjønne hvordan noen andre enn Matt skal vinne? Han har siden dag en stilt mye sterkere enn alle andre, og er i en klasse for seg selv. Han har gang på gang fått rettene hans utnevnt til en av de beste, langt flere ganger enn de andre, og har holdt samme nivå hele veien. Det er ingen tvil om at årets Masterchef har mange flinke deltagere, men Matt skiller seg veldig ut som den soleklare verdige vinneren synes jeg. Heston uka har vært veldig spennende forresten. Første pop-up var min favoritt.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #157 Skrevet 30. juni 2016 Ånei! Get har plutselig blokkert thewatchsseries.to hos meg i dag! Noen som vet om andre sider jeg kan streame Masterchef Australia? Anonymkode: aad1f...049
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #158 Skrevet 30. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ånei! Get har plutselig blokkert thewatchsseries.to hos meg i dag! Noen som vet om andre sider jeg kan streame Masterchef Australia? Anonymkode: aad1f...049 Dagens episode er ikke ute ennå,men du kan jo se det via en av de sidene watchseries bruker som link. F.eks http://www.watchfree.to/watch-a604d-Masterchef-Australia-tv-show-online-free-putlocker.html Anonymkode: e45c3...a58 1
John_Felipe Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #159 Skrevet 30. juni 2016 (endret) 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ånei! Get har plutselig blokkert thewatchsseries.to hos meg i dag! Noen som vet om andre sider jeg kan streame Masterchef Australia? Anonymkode: aad1f...049 http://rlseries.com/masterchef-australia-season-8/ Enjoy Yay Masterclass idag å Med Heston !!! Endret 30. juni 2016 av John_Felipe 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #160 Skrevet 30. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ånei! Get har plutselig blokkert thewatchsseries.to hos meg i dag! Noen som vet om andre sider jeg kan streame Masterchef Australia? Anonymkode: aad1f...049 Hjelper det å bruke TorBrowser? www.torproject.org Litt krise å bli utestengt sånn fire uker før finalen. Anonymkode: 3b3b1...713 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå