AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #121 Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: I dagens episode er Theresas power apron-fordel at hun kan redde en av deltakerne. De er 13 og skal deles opp i fire lag. En deltaker får stå over, og går automatisk videre til neste uke. Wow. Det er jo som å ha en immunity pin. Anonymkode: ebddd...ae5 De deles faktisk opp i seks lag! Ikke les spoileren under om du ikke har sett episode 34. Spoiler Jeg er fornøyd med utfallet av dagens episode, glad Matt og Heather slapp unna eliminering. Var ganske åpenbart at Chloe og Nicolette risikerte eliminering når de ikke hørte på anbefalingene om hva slags type rett de burde servere. Alt for stor risiko å ta så sent i konkurransen. Av de fire som må i eliminering håper jeg Elise eller Nicolette ryker i morgen. Håper Chloe ikke må ut helt ennå i hvert fall! Anonymkode: aad1f...049
skje Skrevet 15. juni 2016 #122 Skrevet 15. juni 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De deles faktisk opp i seks lag! Ikke les spoileren under om du ikke har sett episode 34. Vis skjult innhold Jeg er fornøyd med utfallet av dagens episode, glad Matt og Heather slapp unna eliminering. Var ganske åpenbart at Chloe og Nicolette risikerte eliminering når de ikke hørte på anbefalingene om hva slags type rett de burde servere. Alt for stor risiko å ta så sent i konkurransen. Av de fire som må i eliminering håper jeg Elise eller Nicolette ryker i morgen. Håper Chloe ikke må ut helt ennå i hvert fall! Anonymkode: aad1f...049 Har brukt fridagen til å se tre episoder, og er omsider ajour. Angående episode 34: Spoiler Fornøyd med Matt, men skuffet over Chloe. Det er veldig dumt å ikke lytte til rådene de får underveis. Får skrive det av på "ung og uerfaren"-kontoen. Samme for meg hvem som ryker, bare Chloe får bli.
Cermet Skrevet 15. juni 2016 #123 Skrevet 15. juni 2016 Hopper over spoilere for å fortelle at den silikonformen kom i dag! Bestilte fra denne selgeren (håper det er greit at jeg linker) 27. mai. Så tok i underkant av 3 uker. 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #124 Skrevet 16. juni 2016 Ep. 35 Spoiler Ut med henne. Anonymkode: ebddd...ae5 2
John_Felipe Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #125 Skrevet 16. juni 2016 For en fin uke med Masterchef! Therese tilbake og viser seg fram allerede! Så nettopp de 2 siste episodene i varmen ute og fikk skikkelig lyst på de sjokolade kulene hennes! Curtis Stone å da, Wooop wooop, Kunne vi ikke bare beholde han for 1 uke?!!! Matt gjorde endelig en stor mistake, feilberegnet tiden totalt! Det kunne endt ille for han. Så flaks at det var 2 team som var verre! Trent og Elise skjønte jeg, det var bare teoretisk umulig med 15min for de rekene.... Men Chloe og Nicolette fikk jo klar veiledning av Curtis uten å høre på!! Hvem skulle tro at 2 stk som en gang holdt immunity pinnen en gang møttes 1mot1.... Nicolette er bare 19 og har så mye talent! Håper hun gjør det bra utafor Masterchef. Da jeg var 19 var det minst mulig matlaging, mest ferdig mat og bestilling av takeaway/mcdonald/kebab....... Er kjempe glad for at det er helt motsatt nå Mimi har vært usynlig denne uken, håper hun shiner igjen neste uke God helg snart alle Masterchef fans! med det dårlige været her de neste dagene blir det xtra godt å være inne og prøve noen nye oppskrifter.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #126 Skrevet 16. juni 2016 Den 15/06/2016 at 17.54, Cermet skrev: Hopper over spoilere for å fortelle at den silikonformen kom i dag! Bestilte fra denne selgeren (håper det er greit at jeg linker) 27. mai. Så tok i underkant av 3 uker. ohhhh billig! Nå mangler det bare at du lager en deilig dessert og poster et bilde av resultatet! Lag en snøball! med noe godt som oser ut når du skjærer ballen i 2! Anonymkode: b132b...ff4 1
Cermet Skrevet 16. juni 2016 #127 Skrevet 16. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: ohhhh billig! Nå mangler det bare at du lager en deilig dessert og poster et bilde av resultatet! Lag en snøball! med noe godt som oser ut når du skjærer ballen i 2! Anonymkode: b132b...ff4 Jeg prøvde å lage tempered chocolate domes i går. . Så fail! Hahahahha, kunne bare glemme å få de ut hele. Eller, halve. Men det skal sies at jeg ikke har "blæst chillah" eller tålmodighet. Tror ikke de var kalde nok. The time pressure got to me!
skje Skrevet 16. juni 2016 #128 Skrevet 16. juni 2016 3 timer siden, John_Felipe skrev: Curtis Stone å da, Wooop wooop, Kunne vi ikke bare beholde han for 1 uke?!!! Kanskje han dukker opp igjen senere? Om det stemmer at de skal "over dammen", møtes de sikkert igjen. Er så lettet over at Chloe klarte seg!
dillyduzit Skrevet 17. juni 2016 #129 Skrevet 17. juni 2016 Å gurrimalla, blir litt emosjonell når deltagerene får "meltdown" eller begynner å snakke om målene deres etter konkurransen. 1
Kassiopeia Skrevet 17. juni 2016 #130 Skrevet 17. juni 2016 Hvor i all verden får dere sett episode 35? Jeg har klarer ikke å finne den noe sted!!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #131 Skrevet 17. juni 2016 4 minutter siden, Kassiopeia skrev: Hvor i all verden får dere sett episode 35? Jeg har klarer ikke å finne den noe sted!! http://thewatchseries.to/serie/masterchef_australia Anonymkode: ebddd...ae5
dillyduzit Skrevet 17. juni 2016 #132 Skrevet 17. juni 2016 7 timer siden, Kassiopeia skrev: Hvor i all verden får dere sett episode 35? Jeg har klarer ikke å finne den noe sted!! http://watchseries-online.la/category/masterchef-australia <3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #133 Skrevet 20. juni 2016 Godt.no har sett på MCAU, tror jeg... De skriver plutselig om fiskesaus, miso, kaffirlime, matcha, currypaste, daikon, kondensert melk og okra. Anonymkode: ebddd...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #134 Skrevet 20. juni 2016 Samt oppskrift på "dulce de leche", som Chloe laget nylig. Anonymkode: ebddd...ae5
Snadder Skrevet 20. juni 2016 #135 Skrevet 20. juni 2016 Neeei begge de jeg likte minst ble visst safe under elimination. Sykt surt.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #136 Skrevet 21. juni 2016 De siste episodene har vært litt meeeeh..... Gleder meg til Heston week neste uke! Alltid masse rart med han der Anonymkode: b132b...ff4 1
John_Felipe Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #137 Skrevet 21. juni 2016 Oh gooooood, det var bare syyyykt! Episode 38.... WOW!!!! Snakk om perfection!!! Ikke les nedenfor før du har sett episoden, for dette var en bra episode! Spoiler MATT MATT MATT! Åssen klarte han å ta igjen Karmen omg! så dere reaksjonen hans hahaha! Han er så klar for tiden etter Masterchef, så klar! er det ikke andre gang han får 3x 9ere? tror han fikk det sist gang med Chloe å? Lurer på hva slags mat han kommer til å servere fra sin foodtruck lol! Det verste som kan skje nå er at han taper en team challenge og de får en dessert challenge... Men kjenner vi han godt så imponerer han helt sikkert da å, som han gjorde med gulrotkaken! Men kom igjen aaaaaa, hvordan kan man slå 3x 10ere...... WTF? Og den måten dommerne viste fram 10erne å (jeg satt og MÅÅÅÅPTE) Virker ikke som han Victor Liong stresset i det hele tatt.... "keeping it simple"..han sleit litt med å finne ingredienser men han visste hele tiden hva han gjorde og trengte... Er det slik det er å være profesjonell CHEF? 2 fantastiske retter, 2 gode kokker og 3x 10ere......Selv om Matt ikke vant så var det nesten perfection for han å! Imponerende episode! Gleder meg også til Heston week neste uke!
skje Skrevet 21. juni 2016 #138 Skrevet 21. juni 2016 19 minutter siden, John_Felipe skrev: Oh gooooood, det var bare syyyykt! Episode 38.... WOW!!!! Snakk om perfection!!! Ikke les nedenfor før du har sett episoden, for dette var en bra episode! Gleder meg også til Heston week neste uke! Spoiler Jeg måtte bare se nr 38 før jeg drar på ferie med ungene... Andre sitter med armene i været når de ser fotball, jeg gjorde det til Masterchef. Godtet meg litt da Matt knuste henne. Hun er "kjedelig", på lik linje med Elena. Men jeg har trua på at Matt kommer til finalen selv uten pin. Nå blir det en lang Masterchef-(og-KG)-pause for min del, men det betyr at jeg har masse å glede meg til når jeg kommer hjem. Kos dere med Heston, folkens.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #139 Skrevet 22. juni 2016 Snakk om å dumme seg ut. Matt hva gjør du? 15 porsjoner for lite? Ut av reaksjonen på sisten så tror jeg alle får sjokk fordi det er Matt som går ut i morgen.. Han har imponert mest i det siste og alle fikk sjokk over hvem som gikk ut. Anonymkode: b132b...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #140 Skrevet 22. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk om å dumme seg ut. Matt hva gjør du? 15 porsjoner for lite? Ut av reaksjonen på sisten så tror jeg alle får sjokk fordi det er Matt som går ut i morgen.. Han har imponert mest i det siste og alle fikk sjokk over hvem som gikk ut. Anonymkode: b132b...ff4 Vill jubel, high five, selvskryt... ti sekunder senere, alle bare WTF? Forstod de kom til å tape i det øyeblikket. Stakkars. Jeg tror Mimi går ut. Hun er en favoritt blant de andre deltakerne, rent personlighetsmessig. Eller kanskje jeg er i fornektelse over Matt. Jaggu ikke godt å si! Jeg digger både Mimi og Matt, så jeg stålsetter meg for episode 40. Anonymkode: 3b3b1...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå