AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Et øyeblikk siden, Dwight skrev: Nå må du roe deg litt. Lasse blir aldri din. Jeg er ikke TS i den andre tråden. Du må roe deg kraftig selv. Anonymkode: 4011f...b28 1
Gjest Dwight Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS i den andre tråden. Du må roe deg kraftig selv. Anonymkode: 4011f...b28 "mhm"
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Nå må dere damer slutte. Denne fyren kommer jo til å bli kraftig innbilsk. Han er kanskje jordnær fra før av, men med all denne oppmerksomheten kommer han kanskje til å tro at han er noe virkelig spesielt, og begynne å oppføre seg deretter! Anonymkode: bc3f5...fce
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere damer slutte. Denne fyren kommer jo til å bli kraftig innbilsk. Han er kanskje jordnær fra før av, men med all denne oppmerksomheten kommer han kanskje til å tro at han er noe virkelig spesielt, og begynne å oppføre seg deretter! Anonymkode: bc3f5...fce Hva får deg til å tro at han leser på kvinneguiden? Anonymkode: 4011f...b28
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Skrevet 3. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva får deg til å tro at han leser på kvinneguiden? Anonymkode: 4011f...b28 Han leser nok ikke til vanlig, men har sikkert fått høre av venner om disse trådene nå. Anonymkode: bc3f5...fce
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han leser nok ikke til vanlig, men har sikkert fått høre av venner om disse trådene nå. Anonymkode: bc3f5...fce Det er sånn ca 5000 menn ved navn Lasse i Norge. Ingen har nevnt han med etternavn. Anonymkode: 9b099...e81
Wisket Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 Hvem er denne Lasse? Hva har jeg gått glipp av? 😅 1
Ferny Skrevet 3. mai 2016 #10 Skrevet 3. mai 2016 44 minutter siden, Wisket skrev: Hvem er denne Lasse? Hva har jeg gått glipp av? 😅 En person som opprettet en tråd med link til bilder av denne Lasse, og spørsmål om han er kjekk. Han har visst en instagramprofil med veldig mange følgere. Utenom om det - har ikke peiling. Hadde aldri hørt om han før i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #11 Skrevet 3. mai 2016 5 minutter siden, Ferny skrev: En person som opprettet en tråd med link til bilder av denne Lasse, og spørsmål om han er kjekk. Han har visst en instagramprofil med veldig mange følgere. Utenom om det - har ikke peiling. Hadde aldri hørt om han før i hvert fall. Du tenker på Matberg. Er visst ikke han Anonymkode: 4011f...b28
Ferny Skrevet 3. mai 2016 #12 Skrevet 3. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tenker på Matberg. Er visst ikke han Anonymkode: 4011f...b28 Å? Okei, da er jeg blank...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå