Gå til innhold

FESTPROGRAM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ideer til festprogram? Hadde vært fint med tips, skal til med de nå... Send meg forslag på mail hvis du har lyst til å hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har ideer til festprogram? Hadde vært fint med tips' date=' skal til med de nå... Send meg forslag på mail hvis du har lyst til å hjelpe.[/quote']

Hva er du ute etter da? tenker du på innholdet i programmet, eller lay out?

Skrevet

Egentlig begge deler? Vi tenker å brette et a 4 ark på langs, slik at det blir høyt og tynt :-) Så dette i et annet bryllup, og var veldig praktisk, da det ikke tok så mye plass, og kunne ligge ved siden av tallerkenen. Hva annet har man med i et slik program? Vi tenker å skrive litt utfyldene om ale gjestene, presentere de godt, så dette vil jo ta endel sider da. Hadde bare lyst til å se hvordan andre hadde gjort dette, for å komme på noe orginalt :-)

Skrevet

Vi har ikke kommet i gang med planlegging av program i det hele tatt. Foreløpig er det bare meny og sanger jeg vet skal med. Har ikke tenkt å presentere gjestene, de fleste klarer vel å plassere hverandre sånn ca, mange kjenner jo hverandre. har bestilt monogram i dag (etter tips fra dette forumet), så det får vel være på forsiden, sammen med navn og dato el...

Skrevet
Vi tenker å skrive litt utfyldene om ale gjestene' date=' presentere de godt, så dette vil jo ta endel sider da. [/quote']

Presentasjon av gjestene synes jeg er en veldig god idé! :-)

(Med mindre bryllupet er veldig lite).

I det siste bryllupet jeg var i hadde brudeparet tatt med en presentasjon av gjestene i programmet, nyttig fordi man som gjest omtrent aldri har full oversikt over hvem alle de andre er. Men de hadde bare skrevet noen ord om hver gjest, f.eks "Per - forlover til brudgommen" eller "Kari - gift med Per"

Gjest Ingerid
Skrevet

Vi koste oss veldig med å lage bryllupsprogram. Vi hadde 100 gjester, så det var mange som ikke kjente hverandre fra før, og vi valgte derfor å legge inn ganske mye om gjestene våre. Jeg synes det er litt synd å få veldig fine og omfattende bryllupsprogrammer i middagen, for da skal man jo benytet sjansen til å snakke med de andre gjestene og ikke lese program :-) Derfor sendte vi ut programmet på forhånd så alle hadde det en drøy uke før bryllupet.

Programmet inneholdt også veibeskrivelse og litt om kirken og stedet der vi skulle ha festen. Vi skrev et part-tre hyggelige setninger om hver gjest, sånn at de visste litt om hverandre når vi kom til bryllupsdagen. Forhåpentligvis gjorde "forhåndsomtalen" av gjestene også at det var litt lettere å innlede en samtale med en av de man ikke kjente fra før: "jasså, du er også Liverpool-fan?"

Vi fikk i hvertfall kjemperespons på både programmet og det at de ble sendt ut på forhånd, og jeg er sikker på at det var med å bidro til at bryllupsfesten ble så vellykket :-) Lykke til til alle dere som planlegger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...