AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Har nå hatt magesjau i nesten to uker.. Noen dager er ganske ok, bare litt løs i magen og litt vel akutt dritetrang, mens andre er av typen "løpe på dass hvert 10. minutt og be om at det ikke når veggene" (unnskyld!!!!) Er helt fin i formen ellers, litt slapp når det er på det verste men det er jo bare å forvente, ikke noe feber eller kvalme, har ikke spist noe unormalt heller, spiser sunn mat som funker for meg til vanlig.. Drikker mye vann, beveger meg osv. Siden jeg ikke er uvel ellers går det greit nok når jeg er hjemme men på torsdag skal jeg på 4 timers busstur og jeg kjenner jeg begnner å stresse litt..! Hjelp?? Anonymkode: 3b593...0bd
ekkoet Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 (endret) Gå til legen. Det finnes sykdommer som passer med det du skriver som crohns. Endret 2. mai 2016 av ekkoet
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Ikke begynn å ta piller for problemene, da finner du ikke ut den egentlige årsaken. Men når det er snakk om 2 ukers magesjau, så kan det være du har fått i deg bakterier fra mat som du trenger medisiner (fra legen) for å bli frisk fra. Det er vel anbefalt å gå til legen om man har langvarig diare som ikke går over av seg selv. Anonymkode: d0faf...0d1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Må vel være noe du spiser Anonymkode: 24fc3...702
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå