AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Del Skrevet 2. mai 2016 ....de ting du elsker, men som er helt ut/ harry, og som du derfor ikke roper høyt om?? Min er Syden med stor S.....å ligge rett ut og meske meg på stranda på Gran Canaria og sole meg i en uke eller to, uten å se noe som helst annet av landet Anonymkode: 0e27b...93a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. mai 2016 #2 Del Skrevet 2. mai 2016 Cascada (musikk) Også så jeg sykt masse påp millionaire matchmaker for et halvt års tid siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FayFerner Skrevet 2. mai 2016 #3 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg har flere: Syden, jepp, blir aldri lei. Jeg elsker rekecabaret med remulade og terteskjell med fiskepudding og hvit saus, 70-talls mat som er helt uuuuut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Del Skrevet 2. mai 2016 Grilldress på hytta. Føler meg ikke "hjemme" uten den der. Alle hyttenaboene kjører Bergans og Fjällreven, mens jeg diller rundt i min egen dress. Anonymkode: 0e27b...93a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Del Skrevet 2. mai 2016 Paradise Hotel Anonymkode: 73603...4d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1anonym2 Skrevet 2. mai 2016 #6 Del Skrevet 2. mai 2016 Det må nok dessverre bli Paradise Hotel 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 2. mai 2016 #7 Del Skrevet 2. mai 2016 Hører på Aqua når jeg kjører bil...men bare når jeg er alene i bilen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 2. mai 2016 #8 Del Skrevet 2. mai 2016 Trodde det aldri kom til å skje, men... Paradise Hotel. Altså, de er så utrolig sære den gjengen. Klarer ikke stoppe å se. Det som er et veldig stort pluss med det er at jeg føler meg så utrolig smart etterpå. Og det er jo kjekt, haha. Ellers... vet ikke om jeg har noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2. mai 2016 #9 Del Skrevet 2. mai 2016 Hotell Cæsar 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #10 Del Skrevet 2. mai 2016 4 timer siden, FayFerner skrev: Jeg har flere: Syden, jepp, blir aldri lei. Jeg elsker rekecabaret med remulade og terteskjell med fiskepudding og hvit saus, 70-talls mat som er helt uuuuut. Å fy søren, det der med terteskjell skulle eks absolutt ha meg til å lage også til hele familien! Endte med at han var den eneste som mente at det smakte bra... Anonymkode: 7aae8...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 2. mai 2016 #11 Del Skrevet 2. mai 2016 Kardashians og Scooter (musikk) 😍😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 2. mai 2016 #12 Del Skrevet 2. mai 2016 6 minutter siden, FruPotter skrev: Trodde det aldri kom til å skje, men... Paradise Hotel. Altså, de er så utrolig sære den gjengen. Klarer ikke stoppe å se. Det som er et veldig stort pluss med det er at jeg føler meg så utrolig smart etterpå. Og det er jo kjekt, haha. Ellers... vet ikke om jeg har noe annet. Kjenner følelsen - men da med slankeprogrammer av ulikt slag. Noen kilo for mye? Jaja, har tross alt ikke hundre kilo for mye! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #13 Del Skrevet 2. mai 2016 Keeping up with the KardashiansAnonymkode: d397d...8f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 2. mai 2016 #14 Del Skrevet 2. mai 2016 Et øyeblikk siden, applestories skrev: Kjenner følelsen - men da med slankeprogrammer av ulikt slag. Noen kilo for mye? Jaja, har tross alt ikke hundre kilo for mye! Haha, samme her! Føler meg plutselig veldig "fit" i forhold, så da går det liksom bra. I alle fall der og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 2. mai 2016 #15 Del Skrevet 2. mai 2016 5 minutter siden, applestories skrev: Kjenner følelsen - men da med slankeprogrammer av ulikt slag. Noen kilo for mye? Jaja, har tross alt ikke hundre kilo for mye! Det morsomste med å se på slankeprogram hvor svære hvalrosser deltar, er å sitte i sofaen og nyte usunn mat og drikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. mai 2016 #16 Del Skrevet 2. mai 2016 Hotel Cæsar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattis Skrevet 2. mai 2016 #17 Del Skrevet 2. mai 2016 Kardashians Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 2. mai 2016 #18 Del Skrevet 2. mai 2016 Min guilty pleasure er å leke med bamsene mine Og se på gore. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 2. mai 2016 #19 Del Skrevet 2. mai 2016 Malibu blandet med Pepsi eller appelsinjuice 😋 Hmm og kvinneguiden da 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 2. mai 2016 #20 Del Skrevet 2. mai 2016 Paradise Hotel Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå