Gå til innhold

Hva er din "guilty pleasure"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....de ting du elsker, men som er helt ut/ harry, og som du derfor ikke roper høyt om??

Min er Syden med stor S.....å ligge rett ut og meske meg på stranda på Gran Canaria og sole meg i en uke eller to, uten å se noe som helst annet av landet:fnise:

Anonymkode: 0e27b...93a

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Cascada (musikk)

Også så jeg sykt masse påp millionaire matchmaker for et halvt års tid siden.

Skrevet

Jeg har flere:

Syden, jepp, blir aldri lei.

Jeg elsker rekecabaret med remulade og terteskjell med fiskepudding og hvit saus, 70-talls mat som er helt uuuuut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Grilldress på hytta. Føler meg ikke "hjemme" uten den der. Alle hyttenaboene kjører Bergans og Fjällreven, mens jeg diller rundt i min egen dress.

Anonymkode: 0e27b...93a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Paradise Hotel

Anonymkode: 73603...4d1

• Liker 3
Gjest 1anonym2
Skrevet

Det må nok dessverre bli Paradise Hotel 🙈

Skrevet

Hører på Aqua når jeg kjører bil...men bare når jeg er alene i bilen :ninja:

• Liker 8
Gjest FruPotter
Skrevet

Trodde det aldri kom til å skje, men... Paradise Hotel. Altså, de er så utrolig sære den gjengen. Klarer ikke stoppe å se. Det som er et veldig stort pluss med det er at jeg føler meg så utrolig smart etterpå. Og det er jo kjekt, haha. :ler:

Ellers... vet ikke om jeg har noe annet. :) 

Skrevet

Hotell Cæsar :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, FayFerner skrev:

Jeg har flere:

Syden, jepp, blir aldri lei.

Jeg elsker rekecabaret med remulade og terteskjell med fiskepudding og hvit saus, 70-talls mat som er helt uuuuut.

Å fy søren, det der med terteskjell skulle eks absolutt ha meg til å lage også til hele familien! Endte med at han var den eneste som mente at det smakte bra... 

Anonymkode: 7aae8...57b

Skrevet

Kardashians og Scooter (musikk) 😍😍

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, FruPotter skrev:

Trodde det aldri kom til å skje, men... Paradise Hotel. Altså, de er så utrolig sære den gjengen. Klarer ikke stoppe å se. Det som er et veldig stort pluss med det er at jeg føler meg så utrolig smart etterpå. Og det er jo kjekt, haha. :ler:

Ellers... vet ikke om jeg har noe annet. :) 

Kjenner følelsen - men da med slankeprogrammer av ulikt slag. Noen kilo for mye? Jaja, har tross alt ikke hundre kilo for mye! :)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Keeping up with the Kardashians:ph34r:

Anonymkode: d397d...8f3

• Liker 2
Gjest FruPotter
Skrevet
Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Kjenner følelsen - men da med slankeprogrammer av ulikt slag. Noen kilo for mye? Jaja, har tross alt ikke hundre kilo for mye! :)

Haha, samme her! Føler meg plutselig veldig "fit" i forhold, så da går det liksom bra. I alle fall der og da... :) 

Skrevet
5 minutter siden, applestories skrev:

Det morsomste med å se på slankeprogram hvor svære hvalrosser deltar, er å sitte i sofaen og nyte usunn mat og drikke.

• Liker 11
Skrevet

Hotel Cæsar :P 

• Liker 2
Skrevet

Min guilty pleasure er å leke med bamsene mine :P Og se på gore.

• Liker 2
Skrevet

Malibu blandet med Pepsi eller appelsinjuice 😋 

Hmm og kvinneguiden da 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...