Gå til innhold

Fotoboks - bilde


LaToya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det går jeg ut i fra!

Det er jo et bilde som knipses av bilen, skiltnummer og sjåfør. Da vil vel passasjeren også bli med på bildet! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spør er at jeg mener å ha hørt at passasjerer blir sladdet grunnet data tilsynet. At man ikke har lov til å vise andre enn fører av bilen.

Lurte bare på om dette stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva så om man som pasasjer skulle syns på et fotoboks bilde?

Det kan være mange grunner til det....

.. det er jo ikke alle som bør være der de er ... eller at sjaføren har med seg noen som h*n ikke burde ha med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange grunner til det....

.. det er jo ikke alle som bør være der de er ... eller at sjaføren har med seg noen som h*n ikke burde ha med seg...

Mange bilførere har spurt om kopi av bildet - men det vil aldri politiet utlevere.

Hvis det ikke er noen andre enn føreren og politiet som kan se bildet uansett så er det vel ingen fare da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bilførere har spurt om kopi av bildet - men det vil aldri politiet utlevere.

Hvis det ikke er noen andre enn føreren og politiet som kan se bildet uansett så er det vel ingen fare da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørest ut som trådstarter har blitt tatt i fotoboks med "den hemmlige elskeren" sittende ved siden av..og siden bilen sikkert er registreert på typen, så vil nok fotoet bli sendt til han....busted...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensynet til personvernet gjør at passasjeren ikke skal vises. Passasjereren har ikke brutt noen lov, og skal ikke overvåkes - selv om det kun er politiet som ser bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...