Gå til innhold

hva er det med benbygningen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på grensa til overvektig, likevel er kroppen min bygget slik at krageben, skuldre, hoftekam, ribben osv er veldig synlige og jeg kjennes rett og slett veldig beinete og "skjør" ut. Folk blir overrasket når de f.eks klapper meg på skulderen, og bare: oi. De forventer liksom mer kjøtt/noe mykere. Blir jeg da seende enda mer skranglete ut om jeg går ned i vekt? 

Ps dette er ikke skrevet av noen som er 175 og 45 kilo, tvert i mot. Som jeg skriver er jeg i følge BMI nærmere overvektig og har litt ekstra her og der. 

Anonymkode: 2b1eb...99c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å se for meg hvordan du ser ut. Hvordan fordeler overvekten seg da? Eller hvilken type, på en måte. Er det mest på magen? 

Anonymkode: 31ad4...068

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på grensa til overvektig, likevel er kroppen min bygget slik at krageben, skuldre, hoftekam, ribben osv er veldig synlige og jeg kjennes rett og slett veldig beinete og "skjør" ut. Folk blir overrasket når de f.eks klapper meg på skulderen, og bare: oi. De forventer liksom mer kjøtt/noe mykere. Blir jeg da seende enda mer skranglete ut om jeg går ned i vekt? 

Ps dette er ikke skrevet av noen som er 175 og 45 kilo, tvert i mot. Som jeg skriver er jeg i følge BMI nærmere overvektig og har litt ekstra her og der. 

Anonymkode: 2b1eb...99c

At kroppen er "bygget slik" sier du?

Lav fettprosent og/ eller lite fett på de områdene på kroppen kan være årsaken til det du erfarer

(Erfaring fra meg selv)

Anonymkode: 7506b...8b7

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet (endret)

Jeg har junk in da trunk men likevel synlige kragebein.  Det er bare slik at vi mennesker har forskjellig benbygning, og bærer fett forskjellig. :)

Endret av incognita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...