Gå til innhold

Budsjettvennlige gaver til barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tenker å starte en generell tråd om gaver til barn. Jeg merker at alt er så dyrt, så er veldig fint om vi kan diskutere rimelige gaver. 

Jeg er student, og jeg har ei venninne som har tre unger... den ene er i 4-5, den andre er 1 år og den tredje er nyfødt. Alle er jenter. Merker det blir dyrt med tre gaver til barna i året pluss gave til min venninne når hennes bursdag nærmer seg, spesielt siden alle har bursdag på samme årstid...

 

Tenker gaver til 100-150 kr pr barn. Har noen forslag på hvor jeg kan kjøpe gaver og evt hva jeg kan gi?

Anonymkode: d705f...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er student, så er det jo mulig å si at du kun vil gi til barn, og ikke voksne. :) 

Følg med på tilbud og kjøp basisleker når du kommer over det.. for eksempel lego. Det kommer ofte på tilbud på Obs, yes og andre lekebutikker. Br og toysrus har ofte salg på enkelte leker, lekmer.no og jollyroom.no har ofte salg på leker på nett. Ofte i helgene..

 

Lego Friends (fi0nnes pakker fra 49kr og oppover), Duplo

Bøker (Karsten og petra, bukkene bruse bøkene, lillesøster, og div.. Ofte bøker på mamutsalg)

Klær

Paw patrol er populært her, men det tro jeg er dyrt.

Til den nyfødte har de sikkert mye klær, men alltid fint med noe nytt i str 1-2år.. (Ofte den str som blir mest slitt pga bruk)

Dukker, tilbehør, Barbie (usikker på pris, men finnes jo salg)..

Spader og div til utelek.

Memo og lotto er alltid en slager.

Dette er ting man kan finne på salg, og som ikke "går ut på dato" :)

 

Anonymkode: 51fe3...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

godteri!, gavekort til lekebutikken(200 kr), og evt leker\ klær på tilbud 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo masse å kjøpe til barn til under hundrelappen!