Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 Har i det siste hatt et par ONS, pluss at jeg har sex med ex-en min og en elsker....., en gang hadde jeg sex med 3 forskjellige menn på et døgn (elsker - ex - ONS). Huff, føler meg litt horete nå, men har liksom ikke noe problem med å ha sex med flere menn 'samtidig'. Veninna mi sier at jeg har en manns holdning til sex, og kanskje det stemmer....., legger ikke så mye følelser i det liksom...., synes bare det er moro..., jeg er jo singel allikavel. Høres dette helt forferdelig ut, eller er det flere som meg her på KG?? Jente
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #2 Skrevet 27. oktober 2004 Horete og horete, fru Blom......... Egentlig er "horete"et teit ord! Hva i all verden legger man i det, liksom? EN ting er du hvertfal, og det er temmelig utholdende..... Tror ikke mange hadde fikset å sjekke opp tre stk på en dag..... Dessuten tror jeg dette er et tulleinnlegg
Gjest GreenSky Skrevet 27. oktober 2004 #3 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg synes du skal gjøre akkurat som du vil selv, og drite i hva andre synes. Trangsynte mennesker finnes det nok av uansett.
Gjest damn Skrevet 27. oktober 2004 #4 Skrevet 27. oktober 2004 du spør jeg svarer...JA..det er horete...3 stykker på en dag...rart du ikke tok deg betalt? eller kanskje du gjorde det? Singel eller ikke..pule rund slik som det der...jeg hadde ikke tatt i deg med tang engang..
Gjest Lompa Skrevet 27. oktober 2004 #5 Skrevet 27. oktober 2004 HVIS dette er et ekte innlegg, så drit i useriøse gjester som ikke kan svare på en skikkelig måte. Hvis dette er fake, slik jeg tror, hva er vitsen.....??
Gjest GreenSky Skrevet 27. oktober 2004 #6 Skrevet 27. oktober 2004 Hvis dette er fake, slik jeg tror, hva er vitsen.....?? Å skape en lang debatt over flere sider om horete damer/hva som er horete/hvor mange en må ha for å være horete, osv....? *vært på KG for lenge*
Gjest gjesp og atter gjesp Skrevet 28. oktober 2004 #7 Skrevet 28. oktober 2004 Det begynner å bli mange gjentakelser nå......... mange partnere, få partnere.........
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2004 #8 Skrevet 28. oktober 2004 ikke horete, bare veldig veldig heldig! Slik som meg, nå er det 15 timer siden sist jeg hadde sex, og jeg vil bare DØ!!!!!
Hu i Svingen Skrevet 28. oktober 2004 #9 Skrevet 28. oktober 2004 ikke horete' date=' bare veldig veldig heldig! Slik som meg, nå er det 15 timer siden sist jeg hadde sex, og jeg vil bare DØ!!!!! [/quote'] :trøste:
Donnie Darko Skrevet 28. oktober 2004 #10 Skrevet 28. oktober 2004 ikke horete' date=' bare veldig veldig heldig! Slik som meg, nå er det 15 timer siden sist jeg hadde sex, og jeg vil bare DØ!!!!! [/quote'] ikke bare har vi overflod på mat her i Norge..
Barbie Skrevet 28. oktober 2004 #11 Skrevet 28. oktober 2004 Til gjest som startet tråden: Kos deg du, og gjør som du har lyst til. Hvem i all verden har rett til å dømme deg? Livet blir tidsnok alvorlig, så nyt friheten mens du kan.
*Lene* Skrevet 28. oktober 2004 #13 Skrevet 28. oktober 2004 Neh..horete syns jeg ikke du er.. Hadde du tatt betalt så ;-) Men lurer bare på hva du får ut av å ha sex med 3 forskjellige på en dag! Savner du nærhet?
Hilde Skrevet 28. oktober 2004 #14 Skrevet 28. oktober 2004 Tråden er ryddet, hold dere til tema.. Newt-moderator
Kevin Skrevet 29. oktober 2004 #15 Skrevet 29. oktober 2004 Liker deg når du er streng, jeg, Newt... Er jeg pervers da...?
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 29. oktober 2004 #16 Skrevet 29. oktober 2004 Ja, jeg synes det er uanstendig å ha sex med flere ulike innenfor et såpass kort tidsrom. Du fikk vel knapt nok til til å dusje og spise før du kastet deg over nestemann?
ps Skrevet 29. oktober 2004 #17 Skrevet 29. oktober 2004 Du kan jo definere deg selv? Ville du ha syntes at en annen som gjorde det samme var horete? Spør du fordi du kanskje har gått over grensen for hva du selv synes er greit?
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #18 Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor skal jenter som har flere menn på kort tid bli kalt horer, når menn kan gjøre det samme og bli helter? Teit spørr du meg.. Nyt friheten din du.. Som noen sa tiligere, hvem er egentli istand til å dømme deg? Alle har vi vel våre svin på skogen....
Gjest Gjesten Skrevet 30. oktober 2004 #19 Skrevet 30. oktober 2004 Og forøvrig: kvifor skal vi jenter stadig vekk definere oss sjølve ut frå andre sine verdiar og normer? Føler du deg horete, så har du lært noko. Dersom ikkje, så er det vel greit då? Og dersom du ikkje tykkjer dette er ille, men er redd for at nokon skal få vite om det og dømme deg: Kvifor skulle dei få vite noko?? Ein fortel vel ikkje nødvendigvis folk om sine seksuelle handlingar? Eg har ikkje behov for å fortelle folk om kven eg har meg med når, og dermed kan ingen dømme meg heller (Sjølv om eg nok ville blitt dømt som kjedeleg... :oops: )
Timian Skrevet 30. oktober 2004 #20 Skrevet 30. oktober 2004 Nei, horete? Er det er ord? Gjør som du vil! MEN! Gir det deg virkelig noen god følelse?? Føler du deg tilfredsstilt når du har sex med tre ulike menn på et døgn? Eller sitter du mer igjen med en tomhetsfølelse? Synes ikke det høres videre fristende ut, men hva vet vel jeg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå