Gå til innhold

Trenger hjelp ang. et seriøst emne.


MorningStar

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp ang. noe som kan forandre livet mitt.

Jeg har mistenkt dama en god stund nå for å ha et forhold på si.

De vanlige tingene, telefonen ringer, jeg tar den, de legger på.

Hun har begynt å gå ut med 'jentene' veldig ofte i det siste og hvis jeg spør hvem jenter det er svarer hun alltid "bare noen venner fra jobben, du kjenner dem ikke"

Pleier alltid å se etter en taxi når hun kommer hjem, men hun kommer alltid gående ned gata, likevel kan jeg høre en bil kjører avgårde.

Akkurat som hun går ut av en bil rundt hjørnet, hvorfor ? er det ikke en taxi ?

En gang plukka jeg opp mobilen hennes bare for å se hvor mye klokka var, da gikk hun helt amok og skrek at jeg aldri skulle røre telefonen igjen og hvorfor jeg sjekka opp på henne.

Uansett, jeg har aldri tatt dette opp med henne, jeg tror innerst inne at jeg ikke vil vite sannheten men i går var hun ute igjen og jeg bestemte meg for å sjekke dette nærmere.

Bestemte meg for å gjemme meg bak bilen min, da kunne jeg få en god oversikt over hele gata så jeg ville se hvilken bil hun gikk ut av.

Det var mens jeg bøyde meg ned bak bilen jeg fikk øye på rust rundt den bakre hjulbuen.

Skal jeg sette den inn på verksted eller kjøpe noe produker og prøve å fikse det selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*seriøst*

Verksted er nok den beste løsningen. Er bilen din rustbehandlet? Og vær obs på at det kan spre seg til kanalene

:sjarmor::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha den beste på lenge. :hoho:

Og jeg som tenkte; stakkars fyr, han kan ikke ha det særlig godt. :cry:

Men der gikk jeg fem på kan du si. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...