Chiyo Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Hvorfor har menn brystvorter? Kvinner kan amme babier, hva kan menns brystvorter gjøre?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 35 minutter siden, Chiyo skrev: Hvorfor har menn brystvorter? Kvinner kan amme babier, hva kan menns brystvorter gjøre? Leste ett sted at i magen til mor så utvikler alle fostere seg først til jenter, deretter utvikler noen seg videre til gutter. Derfor brystvorter Anonymkode: 2286b...a77 4
Chiyo Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste ett sted at i magen til mor så utvikler alle fostere seg først til jenter, deretter utvikler noen seg videre til gutter. Derfor brystvorter Anonymkode: 2286b...a77 Det har jeg også lest. Men leste ikke om brystvorter da, men det gir mening.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Jeg så en dokumentar en gang der det var en stamme der menn pleide å amme. Vet det høres rart ut men det var ikke tull. Tror de masserte på noen steder inni kroppen elns. Sjekk det oop! Husket ikke mye av det. Anonymkode: 9dc63...d60
lunamuna Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Menn har/kan utvikle melkekjertler i brystene, og har utgang i brystvortene, som en kvinne. Jeg så et innslag av dette på "pinlige sykdommer" på NRK3 for ei stund tilbake. En mann hadde så vondt i det ene brystet, og måtte håndmelke daglig. Han hadde tilstoppede melkekjertler. Som en kvinne kan få når hun har melkeproduksjon... Hvorfor brystvortene er der, vet jeg ikke. Kanskje så menn kan ha en sjanse til å fø sin nyfødte om mor dør? En overlevelsesstrategi fra naturens side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå