ajarRun Skrevet 1. mai 2016 #1 Del Skrevet 1. mai 2016 Har dere noen? Jeg begynner å bli lei disse to uttrykkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg vil bli kalt skinkeplanet! Men hvis du er lei: Menneskeglobus kanskje? Anonymkode: 252c5...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Del Skrevet 1. mai 2016 27 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Har dere noen? Jeg begynner å bli lei disse to uttrykkene. Er det noen andre enn deg som bruker dem? Anonymkode: 8d20c...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Del Skrevet 1. mai 2016 Kjøtthode? Anonymkode: b7f9f...2e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre enn deg som bruker dem? Anonymkode: 8d20c...db8 Hvilket uttrykk bruker du isteden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #6 Del Skrevet 1. mai 2016 Kan du bruke uttrykkene i en setning? Skjønner ikke helt hva de betyr. Anonymkode: 4a708...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 1. mai 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan du bruke uttrykkene i en setning? Skjønner ikke helt hva de betyr. Anonymkode: 4a708...f81 I dag satt jeg ved siden en skinkeplanet på flyet, jeg måtte flytte på fettflappene for å få plass, hvorfor kjøper de ikke to seter? Jeg var på Kiwi og skulle kjøpe meg en salat, men da stod en landhval i veien, jeg hadde ikke mulighet til å komme meg forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endlessly Skrevet 1. mai 2016 #8 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Feil tråd Endret 1. mai 2016 av Endlessly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 2. mai 2016 #9 Del Skrevet 2. mai 2016 Nå ja, disse uttrykkene er ikke akkurat oppbrukt, men som en variant av skinkeplanet foreslår jeg anusberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #10 Del Skrevet 2. mai 2016 Fleskeberg? Anonymkode: 881db...625 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå