Gå til innhold

Jeg sliter litt om dagen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk diagnosen pmdd, og valget var på gå på antidepressiva 1-2 uker i måneden eller p-piller. Jeg syns det er unødvendig å gå på antidepressiva  når jeg bare sliter med vanskelige følelser knyttet til sterk pms. Nå er de følelsene mye bedre , men jeg har blødd i 2 måneder og sovner overalt. Jeg tar ekstra jern og dvitamin dvitaminer.  Likevel er jeg trøtt og sliten. Jeg har to småbarn i barnehage alder og må virkelig stå på for å ikke sovne.  Det gjør jeg flere ganger om dagen.  Skal jeg bare slutte med pillene og bli deprimert flere dager i måneden eller være normal og sovne hele tiden? Legen sier jeg bestemmer. Noen med erfaring? Jeg bruker oralcon 

Anonymkode: d3b29...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-piller er vel et bedre valg enn antidepressiva, men å gå rundt å blø i to måneder er jo ikke helt det store... Men har hørt flere kommentere at de holdt på å blø seg i hjel på den pillen, men at det bedret seg etter et par måneder, forhåpentligvis så opphører blødningene dine snart. :) Hvis ikke så må du jo bare kontakte legen på ny og bytte over til et annet merke.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FrøkenMånestråle skrev:

P-piller er vel et bedre valg enn antidepressiva, men å gå rundt å blø i to måneder er jo ikke helt det store... Men har hørt flere kommentere at de holdt på å blø seg i hjel på den pillen, men at det bedret seg etter et par måneder, forhåpentligvis så opphører blødningene dine snart. :) Hvis ikke så må du jo bare kontakte legen på ny og bytte over til et annet merke.

De som sier at de holder på å blø seg ihjel overdriver ikke 😫 Det er virkelig irriterende å blø i 2 måneder 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De som sier at de holder på å blø seg ihjel overdriver ikke 😫 Det er virkelig irriterende å blø i 2 måneder 

Det kan jeg forstå, er ikke overbegeistret over mine 6 dager i måneden, hadde blitt rimelig oppgitt om jeg skulle gå slik i 2 måneder. For krysse armer og bein for at det snart går over. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...