AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Jeg fikk diagnosen pmdd, og valget var på gå på antidepressiva 1-2 uker i måneden eller p-piller. Jeg syns det er unødvendig å gå på antidepressiva når jeg bare sliter med vanskelige følelser knyttet til sterk pms. Nå er de følelsene mye bedre , men jeg har blødd i 2 måneder og sovner overalt. Jeg tar ekstra jern og dvitamin dvitaminer. Likevel er jeg trøtt og sliten. Jeg har to småbarn i barnehage alder og må virkelig stå på for å ikke sovne. Det gjør jeg flere ganger om dagen. Skal jeg bare slutte med pillene og bli deprimert flere dager i måneden eller være normal og sovne hele tiden? Legen sier jeg bestemmer. Noen med erfaring? Jeg bruker oralcon Anonymkode: d3b29...bb5
GammelKaktus Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 P-piller er vel et bedre valg enn antidepressiva, men å gå rundt å blø i to måneder er jo ikke helt det store... Men har hørt flere kommentere at de holdt på å blø seg i hjel på den pillen, men at det bedret seg etter et par måneder, forhåpentligvis så opphører blødningene dine snart. Hvis ikke så må du jo bare kontakte legen på ny og bytte over til et annet merke.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 1 time siden, FrøkenMånestråle skrev: P-piller er vel et bedre valg enn antidepressiva, men å gå rundt å blø i to måneder er jo ikke helt det store... Men har hørt flere kommentere at de holdt på å blø seg i hjel på den pillen, men at det bedret seg etter et par måneder, forhåpentligvis så opphører blødningene dine snart. Hvis ikke så må du jo bare kontakte legen på ny og bytte over til et annet merke. De som sier at de holder på å blø seg ihjel overdriver ikke 😫 Det er virkelig irriterende å blø i 2 måneder Anonymkode: d3b29...bb5
GammelKaktus Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: De som sier at de holder på å blø seg ihjel overdriver ikke 😫 Det er virkelig irriterende å blø i 2 måneder Anonymkode: d3b29...bb5 Det kan jeg forstå, er ikke overbegeistret over mine 6 dager i måneden, hadde blitt rimelig oppgitt om jeg skulle gå slik i 2 måneder. For krysse armer og bein for at det snart går over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå